השוק

השתלטות בתחום הריטייל: ACE רוכשת את ביתילי, IDdesign ו-Urban

מולטי ריטייל גרופ, החברה המחזיקה ב-ACE, השלימה את עסקת הרכישה של הרשתות המובילות: ביתילי, IDdesign ו-Urban. אלו פרטי העסקה
מערכת ice | 
שרה אלר מונהייט וערן פרקש בקמפיין (צילום מנחם עז)
קבוצת מולטי ריטייל גרופ, המחזיקה ברשתות ACE ואוטודיפו, הודיעה הבוקר (שני) כי הושלמה עסקת הרכישה של הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban, מקבוצת כרמל אחזקות. שווי העסקה הכולל עומד על 100 מיליון שקל. קבוצת מולטי ריטייל גרופ שילמה כ-90 מיליון שקל במועד השלמת העסקה, ותשלום נוסף בסך של כ-10 מיליון שקל, יועבר בעוד כשנה.  
איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ, מסר לרגל הרכישה: "נפעל להמשך איתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות עם אסטרטגיה שבסיסה מעגל רחב של שירותים מקצועיים בתחום הבית. העסקה משקפת את החזון של החברה להיות שחקנית מובילה בישראל בעולם הבית, הכולל בתוכו גם את שוק הריהוט המוערך כיום בישראל בכ-7 מיליארד שקל".
 
הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban מתמחה בייצור, יבוא ושיווק ריהוט, כלי בית ותאורה. הרשתות מפעילות יחד 32 סניפים, וכן מפעל רהיטים ומרכז לוגיסטי. לפי החברה סכום הכנסותיהן של הרשתות, בחציון הראשון של 2021, עמד על 85.3 מיליון שקל, עם רווח תפעולי של  7.9 מיליון שקל ורווח נקי של  6 מיליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה