שיווק ופרסום
ביתילי בקמפיין חדש במיליוני שקלים, זו הדוגמנית שתוביל אותו
רשת הרהיטים הכריזה על הדוגמנית ניקולה וורד כפרזנטורית החדשה לקמפיין הרשת לשנת 2022. הקמפיין יעלה לטלוויזיה, לפרינט ולדיגיטל. כמה כסף הושקע בו?
אחרי למעלה מעשור, רשת הרהיטים ביתילי הכריזה כי היא בחרה פרזנטורית חדשה שתוביל את הקמפיינים שלה לשנת 2022.
הסכום הכולל שהושקע בקמפיין בסך הכל עומד על שלושה מיליון שקלים. מי שנבחרה להוביל אותו היא הדוגמנית ניקולה וורד. וורד תצטלם במהלך השנה למגוון קמפיינים שונים, שלאחר מכן יככבו בתוכניות הפריים טיים בטלוויזיה, במודעות בפרינט ובדיגיטל. בקמפיין החדש יוצגו הקולקציות החדשות של הרשת בדגש על התאמה אישית ו- AS IS.
ניקולה וורד, בת 26, צפונית מהיישוב עמיר, היא בעלת קריירת דוגמנות בארץ ובחו"ל. בעבר הייתה הפרזנטורית של סקארה במשך שלוש שנים ולאחר מכן גם של קסטרו, תכשיטי צבאן, מיכל נגרין ומותגים נוספים. היא הופיע על שערים של המגזינים 'מנטה', 'זמנים מודרניים' ו'בלייזר'. וורד הצטלמה לסדרת הפרסומות של ביתילי המציגה קולקציית ריהוט הפנים של הרשת וביניהם קולקציית הספות ופינות האוכל החדשות.
מתוך הקמפיין החדש (צילום יחצ)
עוד ב-
ביתילי היא רשת קמעונאית ישראלית לעיצוב הבית. ביתילי מונה נכון להיום 12 סניפים ברחבי ישראל, הכוללים גם סניף עודפים אחד. ברשת נמכרים ריהוט ביתי, חפצי נוי לבית, מיטות ומזרנים, אביזרי תאורה, שטיחים, פרקטים ועוד. ביולי 2003 מוזגה הרשת עם רשת איי.די.דיזיין שהייתה בבעלות חברת פישמן רשתות, אך המיזוג היה ברמה התפעולית ואי.די. דיזיין המשיכה להפעיל את חנויותיה תחת שם זה. משפחת איתני הקימה יחד עם פישמן את חברת א.פ עיצובים כשותפות המחזיקה ברשתות הריהוט ביתילי, אי.די דיזיין, Rich & Taylor, וברשת URBAN שהחליפה את רשת My home page שנסגרה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה