כסף וצרכנות

איקאה מנחיתה מכה על הקונים: בכמה מחירי המוצרים ייזנקו?

לאחר שתקיים את סייל הקיץ שלה שיימשך לאורך חודש יולי, רשת חנויות הענק לבית מתכוונת לייקר את המוצרים בשיעור של 4-5 אחוז בסך הכל
מערכת ice |  3
איקאה (צילום ויקיפדיה/עמוס מרון)
חשבתם שהגזרות הכלכליות נגמרו? גם איקאה מצטרפת לטרנד העלאות המחירים ותעלה את מחירי המוצרים שהיא מוכרת בחנויותיה בישראל בשיעור של 4%-5% בממוצע. עוד לפני כן, היא תקיים את סייל הקיץ שלה שיימשך מה-6 עד 26 ביולי עם הנחות של עד 60% בסך הכל.
על פי הפרסום ב-YNET, "איקאה מעדכנת לרוב את המחירים בחודש אוגוסט, כאשר מדי שנה, חלק מהפריטים מתייקרים, חלקם מוזלים ואחרים שומרים על מחירם. השנה, או שחלקם של הפריטים שיתייקרו יהיה גדול יותר או שגובה ההתייקרות של הפריטים שיתייקרו יהיה גבוה מהרגיל, כך שבממוצע משוקלל משקלם יהיה גדול יותר ממוצרים שמחירם לא נפגע או ירד".

עלויות השילוח בעולם והשינוע הימי התייקרו, כאשר המלחמה באוקראינה לצד בעיות הובלה מסין כבר הביאו לכך ש-10% מהמלאי של איקאה לא נמצא במלאי של החנויות בישראל.
איקאה ישראל נמצאת בעיצומו של תמחור קטלוגי חדש בימים אלה שמשמעותו העלאת המחירים, כשאת חלקה החברה תספוג, כדי לא לגלגל את מלוא ההתייקרות על הצרכנים. אגב, לפי הפרסום "גם בקפיטריה של איקאה, שידועה במחיריה המאוד נוחים ונמוכים, צפויות התייקרויות. השניצלים התייקרו לחברה ב-28% והבשר התייקר ב-17%. גם סלמון התייקר והספקים העלו מחירים כעובדה, ללא מו"מ".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עם מטומטם
    השפוי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם של מטומטמים תתחילו לעשות החרמות על כולם סלולר טלוויזיה מוצרים על הכל וככה נתחיל להשםיע זה דאתם מקשקשים ברשת לא עוזר על אף אחד אתם מקשקשים ובוכים וממשיכים לקנות והם צוחקים על כולנו תתיעוררו צאו לרחובות להפגין ולהםסיק ליקנות באו נפגע להם בכיס
    סגור
  • 1.
    הם אמרו שהתגברו עת בעיות השילוח
    חן 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתם תאוות בצע.
    סגור
  • התגברו רק באירופה (ל"ת)
    דנה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור