כסף וצרכנות

אמזון השקיעה סכום מטורף על מרכז מטוסים חדש וזו הסיבה

כדי לשפר את יעילות שילוח החבילות שלה לרחבי העולם, פתחה ענקית הסחר המקוון את מרכז התעופה בקנטקי בהשקעת עתק. המטרה היא להעלות את היכולות שלה למשלוח של יום אחד ויותר באותו יום באזורים נוספים במדינה, כעת הצי שלה מונה כ-75 מטוסים
כפיר אדר | 
אמזון (צילום bixbay)
אמזון פתחה אמש (רביעי) את מרכז התעופה האווירי שלה בצפון קנטקי בארצות הברית, בהשקעה בסך 1.5 מיליארד דולר, שיסייע להאיץ את הדחיפה שלה למסירה מהירה יותר ולבקרה רבה יותר על הרשת הלוגיסטית שלה.
זהו אבן דרך מרכזית עבור אמזון אייר, זרוע המטען האווירי המתפתחת של החברה שהושקה בשנת 2016, אשר מספר קווי חברות קבלניות מטיסים את נתיביהם. ברחבי רשת המחסנים, המשאיות ומשאיות הענפים של החברה, התוכניות נותרו חלק קריטי של הפאזל בכדי להבטיח שהחבילות יכולות להימסר במהירות לפתחי הלקוחות.
אמזון אייר פועלת מתוך יותר מ-40 שדות תעופה ברחבי ארה"ב, אך הטרמינל בנמל התעופה הבינלאומי סינסינטי/צפון קנטקי ישמש כעצב המרכזי של רשת המטען הארצית שלה. היא תאפשר לאמזון להעלות את היכולות שלה למשלוח של יום אחד ויותר באותו יום באזורים נוספים במדינה. אמזון הרחיבה גם את יחידת הלוגיסטיקה התעשייתית שלה מעבר לארה"ב, ופתחה בנובמבר האחרון מרכז אוויר אזורי אזורי בגודל 20,000 מ"ר בנמל התעופה לייפציג/האלי בגרמניה.
המרכז משתרע על פני קמפוס של יותר מ-600 דונם. הוא כולל רמפה לחניית מטוסים, מבנה חניה רב -שכבתי ושבעה בניינים. אמזון כללה גם מרכז מיון רובוטי בגודל 800,000 רגל מרובע, שבו החבילות ממוינות לפי מיקוד ומאוחדות למשאיות לפני המסירה. אנליסטים חיכו בכליון עיניים להשקת הרכזת בגלל הפוטנציאל שלה להאיץ משמעותית את המסירות, ולעזור לאמזון להתעדכן בספקים כמו UPS ו-FedEx. 
לאמזון אייר יש כיום יותר מ-75 מטוסים ברשת, והחברה מצפה שיהיו לה יותר מ -80 תוכניות בתקופה זו בשנה הקרובה ו-85, מושכרות והן בבעלות, עד סוף שנת 2022. בינואר רכשה אמזון 11 מטוסי בואינג 767-300 משומשים מדלתא ווסטג'ט, רכישת המטוסים הסופית הראשונה שלה אי פעם, שכן מחירי התוכניות ירדו במגיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה