כסף וצרכנות

זו החברה שמציעה אלף דולר לעובדיה אם יתחסנו

קרן ההשקעות הענקית בארה"ב תעניק לעובדיה אלף דולר כדי שיתחסנו, בעקבות מאבק של כלל חברות הענק במדינה נגד וריאנט הדלתא המשתולל
מערכת ice | 
חזרה לעבודה (צילום pexels edit ice)
ענקית ההשקעות ונגארד שמנהלת נכסים בשווי של מעל 7 טריליון דולר, מצטרפת למאבקי החיסונים בארה"ב ומציעה לא פחות מאלף דולר לכל עובד שלה שיתחסן. כאשר מדובר ב-16,500 עובדים, הסכום אותו תשקיע החברה עומד על תמריץ מטורף בסך 16.5 מיליון דולר.
בכך הצטרפה החברה למאבק האגרסיבי שמנהלות חברות הענק בארה"ב כדי לדאוג שהעובדים יתחסנו, ובהודעה של ונגארד נאמר כי על העובדים להתחסן עד אוקטובר. הבונוס: גם עובדים שהתחסנו לפני הודעת החברה יקבלו את המענק המכובד בסך 1,000 דולר.
המענק המכובד מגיע לאחר שחברות אחרות, קטנות יותר, הציעו תמריצים נמוכים יותר. כך, החברה הקמעונאית קרוגר הציעה תשלום חד פעמי בסך 100 דולר לעובדיה, ועובדי מקדונלדס המתחסנים יהיו זכאים לארבע שעות בתשלום. בחברת Bolthouse Farms הציעו תשלום של 500 דולר.
נזכיר כי חברות הענק גוגל, פייסבוק, אפל, וולמארט, דיסני, נטפליקס ועוד רבות כבר הכריזו כי עובד שלא יתחסן לא יוכל להגיע לעבודה. יוצאת הדופן היא דווקא אמזון - תאגיד הענק היחידי שעוד לא יצאה בהצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה