כסף וצרכנות

עומר אדם ובר רפאלי חוששים? מותג משקפיים חדש בישראל

מותג משקפיים חדש נחת בישראל: LAFONT משקפיים פריזאים עם 100 שנות היסטוריה ישווק בלעדית על ידי חברת עינית בע"מ. וכמה זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
עומר אדם ובר רפאלי (צילום סיימון אלמלם, רפי דלויה , freepik)
LAFONT מותג המשקפיים הפריזאי עם 100 שנות היסטוריה, מגיע לישראל וישווק בלעדית על ידי חברת עינית בע"מ. לפונט נמצא בבעלות משפחתית, נוסד בפריז כשלואי לפונט פתח חנות משקפיים בעיצוב אישי חמש דקות מהאופרה בפריז ובהמשך התפתח למותג בינלאומי מוביל.
לפונט מתאפיין בצבעוניות נועזת ומלאת חיים, שילוב צבעים ודפוסים ייחודיים שמעניקים טאץ' אומנותי ועבודת יד קפדנית המשלבת אלמנטים ייחודיים, תוך שמירה על קווים קלאסיים שמגיעים ממסורת העיצוב הצרפתית. יצירת מסגרות ייחודיות, לצד קולקציית קפסולה מטיטניום עם נגיעות וינטאג' תוצרת צרפת/יפן. המעצב הראשי של לפונט -תומאס לפונט מעצב מידי שנה שתי קולקציות.
 
כל המסגרות מעוצבות בסטודיו בפריז ומיוצרות באזור ג'ורה בצרפת. ההשראה מגיעה מפריז – מנהר הסיין, מהארכיטקטורה, מהצבעים ועוד. העצמאות היצירתית של המותג מאפשרת ליצור קולקציות מקוריות עם שיק פריזאי.
מסגרות המותג עוברות מעל 100 שלבים בתהליך הייצור בעבודת יד, שימוש בחומרים כמו אצטט, טיטניום, ומתכות אחרות. בשלב הראשון תושק קולקציית משקפיי ראייה למבוגרים. טווח מחירים החל מ-1500 שקלים ניתן להשיג בחנויות המובחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה