שיווק ופרסום

מותג המשקפיים האהוב משיק: זה הדגם המטורף שנחת לראשונה בישראל

רייבאן, אחד ממותגי המשקפיים המובילים בעולם, השיק בישראל את הדגם החדש והמהפכני שלו "change", באירוע נוצץ במיוחד שנערך במסעדת ״התרנגול הכחול״ בתל אביב של השף שאול בן אדרת, שם גם לקח חלק המנטליסט הצעיר בעולם, נבו אבוטבול
מערכת ice | 
שאול בן אדרת נבו אבוטבול (צילום אור גפן)
רייבאן (Ray-Ban), אחד ממותגי המשקפיים המובילים בעולם, השיק בישראל את הדגם החדש והמהפכני שלו "change", באירוע נוצץ במיוחד שנערך במסעדת ״התרנגול הכחול״ בתל אביב של השף שאול בן אדרת. 
באירוע נחשפו לראשונה הדגמים החדשים של המותג, בעלי טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, שמאפשרת למשקפיים לשנות את צבעם בהתאם למצבי אור וחושך. אלינור בור בן-צבי, סמנכ״לית חברת ״לוקסאוטיקה״ בישראל, שאירחה את הערב, סיפרה לנוכחים על הייחודיות של הדגמים ועל הטכנולוגיה הרבה שהושקעה בהם.
על התפריט בערב ההשקה ניצח, איך לא, השף שאול בן אדרת, ואת החלק האומנותי תפס המנטליסט הצעיר בעולם, נבו אבוטבול הישראלי, מי שבגיל צעיר כבר הספיק לכבוש לא מעט במות גדולות בעולם.

קרדיט: יח"צ
 כזכור, לאחרונה נודע על מהפכה של ממש בה מעורבת חברת רייבאן, זאת לאחר שנודע כי גוגל שואפת להיכנס לשוק המשקפיים החכמים ולשתף פעולה עם יצרנית המשקפיים רייבאן,  לשילוב הצ'אטבוט המתקדם שלה, Gemini, במשקפיים חכמים עתידיים.
על פי דיווח של Financial Times, מטא נמצאת בשיחות מתקדמות עם EssilorLuxottica לרכישת חמישה אחוזים מהחברה. במקביל, The Verge דיווח שגוגל פנתה לאחרונה ליצרנית המשקפיים כדי לדון בשילוב Gemini במשקפיים חכמים עתידיים שלה.
משקפי Ray-Ban Meta, שנמכרים החל מ-299 דולר, מציעים עוזרת בינה מלאכותית של מטא, מצלמה, תמיכה בשידור חי ועוד. מקורות מציינים כי לא סביר שהמתחרה מטא תאבד את השותפות עם EssilorLuxottica לטובת גוגל, וכי סביר שמטא תשקיע בחברה כדי להבטיח את המשך השותפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה