כסף וצרכנות

אתר הקניות בתשובה הזויה ללקוחה: "גם היו צריכים לשחרר את החטופים"

הדר טלמור, לקוחה של אתר הקניות הישראלי בסט דיל, חושפת סיפור הזוי במיוחד, לפיו היא ניסתה לרכוש דרך האתר פינת ישיבה למרפסת של כתר, אך אחרי שישה שבועות בהם לא קיבלה את המשלוח, היא ניסתה לברר מה קורה עם המשלוח שלה, וקיבלה תשובה הזויה המיוחד: "גם היו צריכים לשחרר את החטופים ורצחו אותם!! בחייאת. פרופורציות"
מערכת ice |  3
גלישה באינטרנט (צילום pexels)
הדר טלמור, לקוחה של אתר הקניות הישראלי בסט דיל, חושפת סיפור הזוי במיוחד, לפיו היא ניסתה לרכוש דרך האתר פינת ישיבה למרפסת של כתר, אך אחרי שישה שבועות בהם לא קיבלה את המשלוח, היא ניסתה לברר מה קורה עם המשלוח שלה, אך אל התשובה שהיא קיבלה היא ממש לא ציפתה.
על פי הדיווח באתר "מאקו", טלמור פנתה אל שירות הלקוחות של האתר, וניסתה לברר מדוע על אף שהבטיחו לה שייקחו עד 14 ימי עסקים עד שפינת הישיבה למרפסת של חברת כתר הישראלית תגיע, היא לא הגיעה במשך שישה שבועות.
תחילה, באתר בכלל טענו כי הסט אותו הזמינה לא נמצא במלאי. היא הסכימה לקבל סט חלופי, אותו אמורים היו לספק לה תוך חמישה ימים. אלא שהזמן עבר, המשלוח לא הגיע, וככל שעבר הזמן הם שוב משכו אותה וטענו כי ייקח עוד כמה ימים.
אלא שטלמור כבר איבדה את הסבלנות שלה, וכשדיברה עם שירות הלקוחות היא אמרה לנציג: "מזה צריך להיות? אתה מבין שאנחנו בלי פינה כי העפנו את הישנה? זה לא מקובל עליי, אני אפנה למועצה לצרכנות ואפרסם עליכם פוסט". כאן, הגיעה התשובה לה היא לא ציפתה. נציג השירות אמר לה: "גם היו צריכים לשחרר את החטופים ורצחו אותם!! בחייאת. פרופורציות". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עובדת מאקו שמנצלת לרעה את הפלטפורמה
    על הדרך 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה נורא והכל, אבל כתבת בחברת החדשות תיקח את הבעיות של החברה שלה שהיא עובדת כ מנהלת מדור SEO במאקו הדר טלמור בחיים ותהפוך אותם לנחלת הכלל ותשתמש בבמה שניתנה לה לקדם את הצרכים האישיים שלה. בושה למאקו
    סגור
  • אתה כנראה הנציג אה?
    לא אתה הזיה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא לא כתבת חדשות ואין כזה דבר מדור seo… הסתכלת בפרופיל שלה וחיברת דברים לא קשורים? כך או כך הם לא מפרסמים לפי מה שקורה בחיים שלהם אחא לפי מה שמעניין את הגולשים. התנהגות כזו מחפירה מעניינת את הגולשים מה לעשות… פעם הבאה אל תשתמש בחטופים כתירוץ לתת רמה שלך
    סגור
  • 1.
    תכלס הוא צודק. כולנו צריכים קצת לנשום ולהיות סבלניים (ל"ת)
    יונת שלום 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור