ויראלי

אלין וליאם גולן בחרו צד: זה מה שילדיו של אייל גולן חושבים על המטפלת

בזמן שאביהם, אייל גולן, וגרושתו, דניאל גרינברג, מעלים תגובות וסרטונים על פרשת המטפלת, ליאם ואלין גולן, ילדיו הבוגרים של הזמר מגרושתו אילנית לוי, בוחרים להביע גם את דעתם על הבייביסיטר שהם מכירים מקרוב ומזהירים מפני הדברים שהאחים הקטנים שלהם יראו 
מערכת ice |  3
ליאם ואלין גולן (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי ilanitlevi_sade@)
ליאם (20) ואלין (18) גולן, ילדיו הבוגרים של אייל גולן מגרושתו אילנית לוי, מכירים מקרוב את הקושי שמלווה "בנים ובנות של", שנאלצים לקבל פידבקים לא פשוטים על המעשים של ההורים המפורסמים שלהם.
צמד האחים התבטא הערב באופן לא שכיח על הפרשה שמלווה את חייו של אביהם וגרושתו דניאל גרינברג, והזכירו שיום אחד האחים שלהם, ילדיו הקטנים של גולן, יחשפו לכל מה שנאמר עליהם.
כזכור, גרינברג פיטרה את המטפלת של ילדיה, מאיה זיו, וטענה שהסתירה ממנה מידע חשוב על אירועים שקרו עם הילדים כשאינם במשמורת שלה. גולן מצידו הביע תמיכה במטפלת, הקדיש לה שיר על הבמה בקיסריה והצטלם איתה ועם ילדיו מגרינברג, מיאל ורון.
"אני חושב שמאיה עושה הרבה בשביל האחים שלי. מטפלת בהם וממש ממש מגדלת אותם", אמר ליאם ל"ישראל בידור" וסימן את תמיכתו בזיו.
 
אלין, אחותו של ליאם, הוסיפה גם הערה לגרינברג ולמגיבים בנושא, מניסיונה האישי: "אני רק אגיד על דניאל שזה לא משנה אם אני מסכימה עם הדרך או לא מסכימה עם הדרך, אני תמיד אומרת שקודם כל היא אימא של רון ומיאל, האחים שלנו. וזה לא משנה אם עכשיו הם לא מבינים מה שקורה, יום יבוא והם לא יכולים לברוח מזה והם יראו את זה, אז תמיד לזכור שיש ילדים שבסוף יראו את זה אז להיות עדינים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחים לתפארת
    ארז 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איזה קצבה של אחים דואגים לאייל. לאבא ולכבוד של הגרושה הם מדהימים כול הכבוד לאייל ולאילנית
    סגור
  • 1.
    לאייל גולן ילדים בוגרים ונבונים. שיצליחו בחיים (ל"ת)
    אין על הקול של אייל 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • איילנואילנית
    ריקרדו 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון ילדים לתפארת כי הם הילדים של האחד ושל האחת אין על אילנית ואייל הוא אריה על ילדיו והיא לביאה על ילדיה אין עליהם בעולםםםםםם
    סגור