ויראלי

אייל גולן יוצא נגד דניאל גרינברג בהופעה: בחר צד בסכסוך

"את השיר הבא אני מקדיש למאיה, הבייביסיטר של הילדים שלי, שכל כך אוהבת אותם," הכריז גולן על הבמה, לפני שביצע את השיר "אהבה של ילדים", זאת אחרי שמאיה זיו סיימה את תפקידה אצל דניאל גרינברג
מערכת ice |  6
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
כמו בלא מעט מקרים בעולם הבידור הישראלי, סיפור פשוט של פיטורי עובד, מסתיר מאחוריו מערכת יחסים מורכבת ורגישה. כזה הוא המקרה של מאיה זיו, המטפלת של ילדיהם של אייל גולן ודניאל גרינברג, שמצאה את עצמה במרכזה של סערה תקשורתית ומשפחתית.
הפרשה החלה כאשר דניאל גרינברג, גרושתו של הזמר המפורסם אייל גולן, החליטה לסיים את תפקידה של זיו כמטפלת של ילדיהם המשותפים, מיאל ורון. אך מה שהחל כעניין פנים-משפחתי, במהרה הפך לנושא ציבורי כאשר גולן בחר להביע את תמיכתו בזיו באופן פומבי במהלך הופעה חיה, שהיא עצמה נכחה בו.

"את השיר הבא אני מקדיש למאיה, הבייביסיטר של הילדים שלי, שכל כך אוהבת אותם," הכריז גולן על הבמה, לפני שביצע את השיר "אהבה של ילדים". מהלך זה לא רק הביע תמיכה בזיו, אלא גם שיקף את המתח המתמשך בין גולן לגרינברג, ואת מורכבות היחסים במשפחה המפורסמת.
המצב הסתבך עוד יותר כאשר עורך הדין של גרינברג שלח מכתב לזיו, דורש ממנה להסיר את כל התמונות המשותפות עם מיאל ורון מחשבון האינסטגרם שלה. צעד זה מעלה שאלות מורכבות לגבי הגבולות בין חיים מקצועיים ואישיים, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות, ומדגיש את הרגישות סביב פרטיותם של ילדי סלבריטאים.
זיו, מצדה, בחרה להגיב לסערה בצורה עקיפה ומתוחכמת. היא פרסמה תמונה של כרטיס עם המסר: "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה. תבחרי סביבה חיובית." תגובה זו מרמזת על רצונה להתעלות מעל הדרמה ולשמור על גישה חיובית, למרות המצב המורכב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    למ לא
    אליהו 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל את מאוהבת.תוך חודשיים מתאהבים כך די.את מאוהבת בארנק הצרפתי זה מתאהבים בקלות.מאמין
    סגור
  • 5.
    חרדת נטישה אצל הילדים בישראל
    עודד 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שלושה חודשים כבר מעבירים את התינוק למטפלת ומשם לגננת ומשם למחנכת. באמצע יש ביביסיטר. הילדים חווים חרדת נטישה בכל שלב כל הילדות שלהם. הכל בשביל שהאישה תלך לעבוד כי היא מאסה בגידול הילדים.
    סגור
  • 4.
    עוד מעט יגמרו הסטקיות
    אלי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אתה הסטיק סטיק ישן ,שמחליפים בסטיק טרי .חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    החליפה אותו בעשיר יותר ממנו
    יפית 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז הוא פשוט מקנא ומתנהג כמו נער מתבגר
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    אילנה אור פז-הילרית 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פחות תקשקש על גופך חירטוטים ופחות תתערב בין 2 נשים. תעסוק בלימוד התורה ופחות ידבק בך "זבל השכונה" - זו עבודה זרה!
    סגור
  • 1.
    מחר הכל יהיה בסדר
    סיגל 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי יש רומן בין אייל למטפלת אייל נטפל לכל מה שזז........עוד חודש יכתבו שדניאל היא אמא של הילדימ שלו ומה השלימו וכך וכך כמו עמ' רוסלנה ואילנית אייל לא בנויים לאישה אחת
    סגור