ויראלי

דניאל גרינברג חוטפת מאחותה: "אני מאוד אוהבת את המטפלת"

גילויים חדשים בפרשת המטפלת המפוטרת של דניאל גרינברג שמקבלת מילות חיזוק ותמיכה דווקא מאחותה של גרינברג, קארין. על פי דיווחים, הסכסוך בין השתיים קשור לדברים שהוסתרו מגרינברג ע"י המטפלת וקשורים בילדים

מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
פרשת דניאל גרינברג והמטפלת שפוטרה ממשיכה להסתבך: כפי שדיווחנו אמש, הדוגמנית פיטרה לאחרונה את המטפלת של ילדיה בשלוש השנים האחרונות, מאיה זיו, ומחפשת כעת אופר.
עורך דינה של גרינברג אף דרש מזיו להסיר את התמונות המשותפות עם ילדיה של המיוצגת שלו מהרשת החברתית.
זיו תמשיך לטפל בילדיה של גרינברג בביתו של הגרוש, אייל גולן, ואף עלתה בשבוע שעבר עם ילדיהם המשותפים לבמה בקיסריה, שם מופיע הזמר.
קארין גרינברג, אחותה של דניאל, שקיבלה פניות רבות באינסטגרם בנוגע לסוגיית המטפלת, החליטה לעלות פוסט ולהגיב בחריפות למתעניינים: "בבקשה לא לשאול אותי שאלות שלא קשורות אליי ולחיים הפרטיים שלי. תלמדו לעשות הפרדה בין החיים שלי לחיים של אחותי. אנחנו אנשים שונים ולכל אחת יש את החיים שלה. לגבי מאיה, אני אגיד חד וחלק מה שהיה לה עם דניאל זה שלהן. בשבילי מאיה זה משהו מיוחד והקשר שלנו מיוחד והקשר שלה עם הילדים שלי זה משהו מיוחד. אין קשר למה שקרה לה עם דניאל. אני מאוד אוהבת אותה".קארין התייחסה בהמשך הפוסט גם לשמועות לפיהן היא ואחותה מסוכסכות והכחישה את הדיווחים: "אין פה שום סכסוך ובואו, סכסוך זו מילה גדולה! אחיות יכולות להתווכח או להיות עם חילוקי דעות אבל מפה לעשות אותנו מסוכסכות, אנחנו לא. אנחנו מדברות והכל בסדר. פשוט כל אחת עסוקה כרגע בחיים שלה".  

מתוך חשבון האינסטגרם של קארין גרינברג karin__greenberg@
על פי דיווח של ערן סויסה ואתר ForReal, הסכסוך בין המטפלת לדניאל נובע מכך שזיו הסתירה מגרינברג דברים שקרו עם הילדים בזמן שלא היו איתה.
עוד עדות מבפנים לפרשה המתגלגלת מגיעה מזיו עצמה שהחליטה להשיב למגיבה שכתבה לה בקבוצת הפייסבוק "סשא": "אימאלה איזה הזייה, לפני שנייה הייתה איתה בפריז וקנתה לה נעליים", לכך זיו ענתה: "היא לא קנתה לי נעליים אבל בסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה