כסף וצרכנות

בשורה לנוסעי הרכבת הקלה: אלו השינויים שייערכו בתקופת הסליחות

כפיר – הרכבת הקלה מאריכה את שעות הפעילות לטובת ציבור הנוסעים אשר מגיעים לעיר ירושלים לרגל סליחות. בנוסף, החברה הפרטית מציינת כי בליל התרת נדרים, החברה תפעל לכל אורך הלילה ללא הפסקה. בימי חול המועד סוכות, חברת כפיר תתגבר את תנועת הרכבות לטובת המבקרות והמבקרים בירושלים

מערכת ice |  3
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
כפיר, חברה פרטית המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה בירושלים החל מאפריל 2021, מודיעה היום (שלישי) לכלל הנוסעים כי היא מאריכה את שעות הפעילות לטובת ציבור הנוסעים אשר מגיעים לעיר ירושלים לרגל סליחות.
 על פי ההודעה הרשמית של כפיר – הרכבת הקלה, החל מיום חמישי הקרוב ה-5/9/2024, ב' באלול ה'תשפ"ד, ובכל חמישי ומוצאי שבת בחודש ספטמבר, החברה הפרטית תפעל עד השעה  02:00 בלילה. 
מלבד זאת,  בתקופת הסליחות החלים בחודש אוקטובר, כפיר הרכבת הקלה תאריך את שעות הפעילות עד השעה 02:00 בלילה שני מועדים שונים; הן ב-1.10.24, כ"ח באלול ה'תשפ"ד– לילה לפני ראש השנה והן ב-9.10.24, ז' בתשרי ה'תשפ"ה – הלילות לפני יום הכיפורים.
עוד מציינת כפיר – הרכבת הקלה, כי ביום חמישי ה- 10.10.2024, ח' בתשרי ה'תשפ"ה,  ליל התרת נדרים, החברה תפעל לכל אורך הלילה ללא הפסקה. בימי חול המועד סוכות, חברת כפיר תתגבר את תנועת הרכבות לטובת המבקרות והמבקרים בירושלים.
כזכור, בחודש מאי האחרון החברה הפרטית הכריזה על שדרוג השירות. על פי ההודעה הרשמית של כפיר – הרכבת הקלה, נרשמו מספר עדכונים בזמני הפעלת הרכבת בירושלים. בהתייחסות לתגבור של תדירות הרכבת הקלה בירושלים, החברה הפרטית הודיעה כי יפעלו יותר רכבות קלה בעיר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שוב אותה טעות
    אליהו 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפרסמים כתבה על הרכבת הקלה בירושלים ושמים תמונה של הרכבת הקלה בגוש דן...
    סגור
  • 1.
    סליחות של ספרדים
    לילי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חודש ספטמבר מהיום יש סליחות לספרדים ולעדות נוספות.מן הראוי שיהיה מענה לציבור זה במהלך כל החודש.
    סגור
  • יש מענה בימי חמישי ושבת
    אליהו 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אלו הימים הכי עמוסים. אשכנזים בכלל לא מתחילים עדיין את הסליחות, אז כל המענה כרגע הוא לספרדים
    סגור