כסף וצרכנות

50% הנחה על נסיעות בתחבורה הציבורית: זו ההטבה שלה אתם זכאים

לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, אפליקציית Moovit משיקה חווית תשלום נוחה ויעילה ביותר בדרך לבית הספר. מהיום, ניתן להציג לפקחים תיקוף של כרטיס הנסיעה בלחיצת כפתור פשוטה ולהימנע מקנסות מיותרים. לצד זאת,  אפליקציית מוביט מעניקה הטבה מיוחדת לכבוד שנת הלימודים | כל הפרטים

מערכת ice |  1
מוביט (צילום shutterstock)
לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, Moovit, אפליקציית התחבורה הציבורית והשיתופית המובילה בישראל, הודיעה היום על השקת חוויית תשלום נוחה ויעילה יותר בתחבורה הציבורית בדרך לבית הספר.
על פי אפליקציית מוביט, ניתן לשלם בקלות וביעילות יותר באמצעות אזור תשלומים חדש שבו ניתן לבצע את כל הפעולות במקום אחד. מעתה יופיע בתחת מסך הבית של אפליקציית מוביט אזור חדש המכונה "אזור תשלומים".
לחיצה עליו תאפשר למשתמשים האפליקציה לבצע מספר פעולות שונות החל מתשלום עבור נסיעה בכל אמצעי תחבורה, הנחות פרופילים לזכאים, חופשי חודשי/יומי, צפייה בכרטיסי נסיעה פעילה ועוד. 
לצד זאת, הנהלת חברת מוביט מציינת כי אותם משתמשים צעירים יוכלו לשלם מהנייד בקלות ואף ליהנות מ-50% הנחה על הנסיעות באמצעות פרופיל ילדים ונוער. מדובר בהטבה שתקפה עבור משתמשים בשירותים אחרים. בנוסף, אין צורך להתחייב לרכישת רב-קו מראש או לרכוש חוזים כמו חופשי חודשי/יומי שכבר כלולים באפליקציה שתחשב עבורם בסוף החודש את המחיר המשתלם ביותר.
על פי אפליקציית התחבורה הציבורית, לרגל פתיחת שנת הלימודים, מוביט יוצאת בהטבה חדשה. במסגרתה, רוכשי מנוי מוביט+ חצי שנתי ייהנו מנסיעה במתנה. המנוי כולל שירות ללא מודעות, שיתוף מיקום בזמן אמת, השוואת מסלולים, שיתוף ההתקדמות בנסיעה עם אנשי קשר וקבלת התראות פוש לגבי מועד ההגעה המדויק של הקו שלכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פעם כתבה ממומנת?
    אופיר 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיותר לגמרי, האפליקציה לא מחדשת כלום לעומת אפליקציות אחרות + היא מופצצת בפרסומות בלתי פוסקות
    סגור