כסף וצרכנות

מוצרי תינוקות: שלושה מותגים זהים, בעלויות שונות

מוצרי תינוקות זה סקטור יקר, המרוויח לא מעט בשנה. מגוון מוצרים עם מגוון מחירים. לא מעט מוצרים נמכרים גם בחו"ל, במחירים מוזלים יותר מהארץ. בדקנו שלושה מוצרים וקיבלנו מחירים שונים בארץ ובחו"ל
ענת סימן טוב | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הורים אוהבים לקנות לתינוקות שלהם את המוצרים הכי טובים. להורים קיים את הרצון להשקיע את הכי טוב, מול החשש של מוצרים שעשויים לפגוע בו בהתפתחות. לכן, המוצרים הללו, עולים לא מעט. סקטור עולם התינוקות, הוא סקטור המרוויח היטב, בגלל מגוון המוצרים שלו ובגלל התדירות של הרכישות בעקבות גדילת התינוק בשנתו הראשונה בעיקר. ההורים עם זאת, מוכנים להשקיע את מיטב כספם עבור הטוב ביותר עבור ילדיהם.
כך למשל, מותג המוצצים הדני, ביבס, עשה עלייה לארץ לא מזמן. מדובר במוצצים איכותיים, ובנראות צבעים ניטרליים, נקיים בסגנון נורדי, סגנון עיצובי שהחל להיות מאוד חביב על הקהל הישראלי. הוא מתאפיין בצבעים חמים, נייטרלים גווני קרמים, חום, פסטלים, לבן וכדומה. וזאת הייחודיות שבו, שלא ניתן למצוא צבעים וצורת עיצוב של המוצץ הזה,  בחברות אחרות מוכרות וידועות.
עם העיצוב בא המחיר. מדובר במוצצים יקרים, עם מותג יקר שהשם עושה את שלו. אך המחיר בארץ, פחות משתלם מחו"ל.
נתחיל ונאמר, כי רוב המחירים בארץ נעים סביב אותו המחיר פחות או יותר בעלות של בין 78 שקלים ל79.90 שקלים לזוג. אך כמה בחו"ל? המחיר הכי זול שמצאנו, היה בחנות מפולין MISS LEOMANDEA, בעלות של 40 שקלים לזוג. ואילו בחנות המקורית של ביבס, העלות היא 44 שקלים לזוג. באמזון המוצצים נמכרים ב-59 שקלים.
גם מכונת הבייבי בריזה, מכונה שממלאים אותה במים ותמ"ל, והיא מכינה את הבקבוק לבד, בטמפרטורה הנכונה עבור התינוק. היתרון של המכונה הזו, שזה מהיר ולא תצטרכו להתעסק עם הטמפרטורה המתאימה לתינוק. המכונה הזו עולה בארץ בחנות הרשמית 1190 שקלים, כך גם בשילב. לעומת זאת, המכונה נמכרת באמזון בעלות של כ-740 שקלים, כמובן שתצטרכו להוסיף מכס של עוד כ-50 שקלים.
בקבוק חלב של חברת HEGEN שעשה עלייה לארץ ונמכר בחברה עצמה, בקבוק בגודל של 240 מ"ל עלות של 79.90 שקלים לבקבוק יחיד, גם בשילב. לשם שינוי, כאן תוכלו למצוא את הבקבוק, במחיר זהה באמזון.
 ניתן לומר כי אביזרי תינוקות הם מוצרים יקרים, ששווה לעשות השוואה ולבדוק מהיכן הכי מומלץ לרכוש אותם, שכן תוכלו לא מעט כסף עבור הרכישה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה