שיווק ופרסום
סטטיק ואילן פלד קורעים מצחוק בקמפיין לפרטנר | פרסומת השבוע
בקמפיין לסיב החדש של פרטנר, הכוכבים סטטיק ואילן פלד מציגים את הבעיות שעולות מתשתית אינטרנט חלשה, באופן קומי ומשעשע. על הקמפיין של פרטנר המושקע אחראי משרד הפרסום "מקאן" | פרסומת השבוע
הקמפיין החדש של פרטנר, במגרתו משודרת בימים אלו פרסמות בכיכובם של כוכבי הענק לירז רוסו (סטטיק) ואילן פלד, שללא ספק משכה את תשומת ליבם של הצופים, מאז עלתה לאוויר.
הפרסומת נוצרה אי שם במשרד הפרסום "מקאן", שם החליטו לשים את הקהל הצעיר במרכז, מתוך הבנה כי השירותים הנצרכים על ידם ברשת, דורשים תשתית אינטרנטית חזקה, מה שבחברת פרטנר בדיוק מפרסמים, את הסיב החדש שלהם.
דבר המשרד
הפעם הגיע אלינו הבריף של הדיירקט פייבר של פרטנר - הסיב שמחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט. וכמו בשנים האחרונות רצינו להראות את ההשפעה של אינטרנט גרוע על החיים שלנו בבית. וגם הפעם, נגענו בדור שהכי מושפע מאינטרנט גרוע וזה הילדים שלנו. אז יצאנו באזהרה קטנה להורים שאם לא ידאגו לילדים שלהם לסיב שהם באמת צריכים הם יהיו פחות נסיכים ונסיכות ויותר מג׳נונים או ליתר דיוק, תיזהרו שהילדים שלכם לא יהפכו לאילן פלד.
הפעם הגיע אלינו הבריף של הדיירקט פייבר של פרטנר - הסיב שמחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט. וכמו בשנים האחרונות רצינו להראות את ההשפעה של אינטרנט גרוע על החיים שלנו בבית. וגם הפעם, נגענו בדור שהכי מושפע מאינטרנט גרוע וזה הילדים שלנו. אז יצאנו באזהרה קטנה להורים שאם לא ידאגו לילדים שלהם לסיב שהם באמת צריכים הם יהיו פחות נסיכים ונסיכות ויותר מג׳נונים או ליתר דיוק, תיזהרו שהילדים שלכם לא יהפכו לאילן פלד.
סיפור מבניית הקמפיין
הליהוק של הילדה היה קשה במיוחד הפעם. איזה ילדה יכולה לתת קונטרה לאנרגיות של סטטיק ואילן. שברנו את הראש מה הליהוק הכי נכון ובסופו של דבר הילדה התגלתה ככוכבת אמיתית
הליהוק של הילדה היה קשה במיוחד הפעם. איזה ילדה יכולה לתת קונטרה לאנרגיות של סטטיק ואילן. שברנו את הראש מה הליהוק הכי נכון ובסופו של דבר הילדה התגלתה ככוכבת אמיתית
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
עבדנו מאוד קשה ויזואלית על הקמפיין וחיפשנו את הדרך בה הסט יעביר את המג׳נוניות שהילדים עוברים. הפיצוח של החדר שהשתגע עם האובייקטים הגדולים, המיטה העקומה הפך את הקמפיין להרגיש שונה בנוף של הברייק
עבדנו מאוד קשה ויזואלית על הקמפיין וחיפשנו את הדרך בה הסט יעביר את המג׳נוניות שהילדים עוברים. הפיצוח של החדר שהשתגע עם האובייקטים הגדולים, המיטה העקומה הפך את הקמפיין להרגיש שונה בנוף של הברייק
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אבא תעשה לי קפה עם עטרא! דוגמא אחת מ100 פאנצ׳ים שאילן צרח בסוף.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החלטנו לנסות משהו קצת אחר והבאנו את קובי חביה ורומן בוצ׳אצקי לביים ביחד את הפרסומת וליהנות משני העולמות שלהם. וזה היה הימור מנצח, הכימיה ביניהם הייתה מדהימה וכל אחד ידע לתת לשני את המקום שלו ורואים את זה בתוצאה הסופית
תהליך ההפקה היה מאוד יצירתי שיתופי ומהנה, דחסנו לאולפן סט משוגע וענקי עם קווי קירות עקומים, מסך תקוע בקיר, מיטה עצומה וג'וי סטיק מטורף שאפשר לרכב עליו. למרות שהפלייבק הוקלט מראש רצינו לתת אפשרות לאלתורים סטייל "אבא תחמם לי טבחה" ובנוסף לתת גיוון באנרגיה המהירה של הסרט כמו שוט ארוך שסטטיק ואילן שוכבים על המיטה ומלרלרים בנחת.
עוד ב-
קרדיטים
ניהול לקוח: יעל רביד, יהל מיכו, עומר אינבינדר, נועה מור
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, קובי לביא, מל כספי, מאי אידי
אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכליס
הפקה: נטלי זיו, אושרי תורג'מן
UM: דורון זכאי, אור דרור
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, נעמי מגר ודיאנה איסקוב
סטודיו: מקאן
חברת הפקה: POV
במאי: רומן בוצצקי, קובי חביהה
וכמובן תודה לביונסה
ניהול לקוח: יעל רביד, יהל מיכו, עומר אינבינדר, נועה מור
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, קובי לביא, מל כספי, מאי אידי
אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכליס
הפקה: נטלי זיו, אושרי תורג'מן
UM: דורון זכאי, אור דרור
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, נעמי מגר ודיאנה איסקוב
סטודיו: מקאן
חברת הפקה: POV
במאי: רומן בוצצקי, קובי חביהה
וכמובן תודה לביונסה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה