שיווק ופרסום

פרטנר בצעד מסקרן: זה המהלך החדש שמוביל סטטיק

?פרטנר משיקה סיב שמחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, עם קמפיין חדש בהובלת סטטיק ואילן פלד
מערכת ice | 
סטטיק בקמפיין לפרטנר (צילום זוהר שיטרית)
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), כשלצידו מככב זו הפעם השנייה היוצר אילן פלד. את הפרסומת מלווה עיבוד מחודש של סטטיק ללהיט של עדן בן זקן, "אנא מג'נונה".
הקמפיין החדש מתמקד באינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחת המיתוג 'Partner Direct Fiber' – סיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן Google, Facbook, Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. חיבור זה מבטיח חוויית גלישה מהירה ויציבה עם שיהוי נמוך, שמושפע פחות מעומסי תעבורה בינלאומיים.
 
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "אנו משיקים היום חבילה אטרקטיבית, הנותנת מענה כולל לצרכי הלקוחות ומחברת אותם ישירות לשרתים של ענקיות אינטרנט מובילות. אנחנו מזמינים את הלקוחות ליהנות מחוויית גלישה עוצמתית, מהירה ויציבה ולהתקדם לסיב הישיר של פרטנר".

קמפיין פרטנר צילום: זוהר שיטרית
פרטנר ממשיכה בשיווק חבילות ה-ALL-IN ומציעה חבילה עם תכולה משודרגת, הכוללת אינטרנט סיבים עם מהירות של 1 ג'יגה הורדה ו-250 מגה העלאה, , מגדיל טווח להגדלת טווח הקליטה בבית ושירות הגנת סייבר Guard לרשת האינטרנט- כל זאת עם חודשיים ראשונים חינם. כמו כן, מציעה פרטנר חבילות תקשורת הכוללות שירותי טלוויזיה ונטפליקס, למתן מענה מלא ומקיף ללקוחות. הפרסומת בוימה על ידי רומן בוצ'אצקי וקובי חביה ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה