כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: כרטיס האשראי הנטען לילדכם המשתלם ביותר

המוצר כרטיס אשראי נטען לילדים, קיים המון שנים בשוק.  בשנה האחרונה, כרטיסי האשראי התאימו את עצמם ל2024. שימוש בתשלום בסלולרי, קש בק ועוד. ice בדק ומצא, מיהו הכרטיס נטען המשתלם ביותר
ענת סימן טוב |  2
כרטיס אשראי (צילום shutterstock)
החופש הגדול עוד בשיאו וילדים רבים מבלים בו גם באופן עצמאי ללא הוריהם. ההורים נותנים לילדיהם כסף לבזבוז ובמקביל, מודאגים שהילדים יאבדו את הכסף. המעבר לכרטיס אשראי נטען, הוא מאוד פופלרי ולגיטימי במיוחד בשנה הנוכחית. שכן ניתן לשלם איתו ישירות מהנייד ובכך הילדים, לא יוכלו לאבד את המזומן. כן, מדובר בכרטיס שקיים שנים בשוק, אבל החברות התעדכנו ועידננו וכעת גם ניתן לשלם איתם דרך הסלולרי, מה שלא היה קיים בעבר, וזה מה שהפך אותו לשימושי ונח יותר עבור ילדים. ice בדק ומצא, איזה כרטיס נטען הכי משתלם ומה כל כרטיס מציע.
בשוק ישנם שלושה כרטיסים פופלריים של ישראכרט, ויזה כאל וMAX.
ישראכרט מציעה את נטענצ'יק ומציעה אותו עם 3 חודשים של פטור עבור עמלת טעינה ולאחר מכן, משלמים 5 שקלים.הכרטיס ניתן גם לקניות בינלאומיות. ניתן להטעין עד 1,000 שקלים בכל טעינה ועד 4,000 סך הכל.
MYCAL של ויזה כאל, מגיע עם אופציות של עיצוב הכרטיס כמו אנה זק, ספורט, גרפיטי ועוד. בנוסף, הכרטיס מציע 10% קש בקש לחנויות נבחרות כמו מקדנולד'ס, REBAR, אורבניקה, דומינוס וטופ טן, עד סכום הגבלה של 3,000 שקלים. בחודשיים הראשונים ישנו פטור מעמלת טעינה ולאחר מכן, עמלה של 2.90 שקלים. להורים שנותנים דמי כיס חודשיים, ישנה אופציה להטעין את הכרטיס בדמי כיס שלכם. האותיות הקטנות בכרטיס זה, ניתן לטעון עד 1,500 ₪ בכל טעינה ועד 5,000 ₪ בחודש קלנדרי.
MYMAX של רשת מקס, מציעה כרטיס עם פטור מעמלת טעינה למשך 3 חודשים ולאחר מכן, עמלה של שקל. תוכלו להטעין דמי כיס חודשיים לכרטיס עבור ילדכם. בנוסף, הכרטיס ייתן לילדכם  5%-10% הנחה לרשתות נבחרות כמו בורגר קינג, דומינוס, KFC, גולדה, סוויטיים ועוד. הכרטיס הוא גם בינלאומי. האותיות הקטנות, ניתן לטעון עד 1,000 ש"ח בכל טעינה ועד 3,000 ש"ח בחודש מצטבר בכרטיס.
על פניו MY MAX וMYCAL דומים בהיצע שלהם עבור ילדכם. MYMAX מציע עמלת טעינה מאוד נמוכה והנחות מעניינות שילדים ובני נוער נמצאים בהם לא מעט במיוחד בחופש הגדול עם זאת, ילדים מאוד מתלהבים מדמויות והכרטיס המעוצב של MYCAL מעניין יותר ויזואלית עבור הילדים, וגם מציע היצע הטבות שימושים עבור ילדכם.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד דרך לשאוב כסף מההורים
    שרון 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חאלס דמי כיס וזהו
    סגור
  • 1.
    ice בדק ומצא
    דודו 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאל ביקשו , ice בדק ומצא ... אולי ice תשווה גם ריבית הלוואות צרכניות בין החברות אשראי ללא ריביות של הלוואות רכב
    סגור