השוק

דוח חזק ל-MAX; רון פאינרו: זו ההתאוששות הכלכלית והצעות הערך

חברת כרטיסי האשראי MAX סיימה רבעון חזק שהוא תולדה של שני תהליכים: האחד ההתאוששות הכלכלית ואילו השני אלה הצעות הערך; MAX אחרי שנרכשה ע"י כלל מצליחה רבעון אחר רבעון להגדיל את היקף ההנפקות של הכרטיסים החוץ בנקאיים
ניצן כהן |  1
רון פאינרו מנכ (צילום הדר דולן, shutterstock)
חברת כרטיסי האשראי MAX סיימה רבעון שני חזק מאוד שהוא תולדה של שני דברים: הנתון הראשון הוא ההתאוששות הכלכלית ברבעון השני שנבעה מעלייה בציפיות שיחתם הסכם לשחרור החטופים ואילו הנתון השני הוא העלייה המתמשכת בהנפקה של כרטיסים חוץ בנקאיים וזה נתון חשוב מאוד.
מנתוני החברה עולה כי ההכנסות ברבעון השני צמחו ביחס לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-558 מיליון שקל. הרווח הנקי לרבעון השני של 2024 צמח גם הוא והסתכם ב-82 מיליון שקל, לעומת 71 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מחזור ההנפקה הכולל של החברה ברבעון השני גדל בכ-11%, כאשר מחזור כרטיסי Max (החוץ בנקאיים) גדל בכ-20%. במהלך רבעון זה המשיכו לגדול בהדרגתיות מחזורי הפעילות בכרטיסי האשראי, ואף עלו על המחזורים בתקופה המקבילה אשתקד.
תיק האשראי הצרכני, צמח בכ-5% אל מול יתרתו ברבעון המקביל אשתקד ועמד על כ-9.6 מיליארד שקל. במקביל, צמח תיק האשראי לעסקים בכ-13% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכמיליארד שקל.
 מנכ"ל Max, רון פאינרו: "על אף שאנו עדיין נמצאים במצב לחימה והמשק לא שב לפעילות סדירה ומלאה, אנחנו עדים להתאוששות יחסית כפי שבאה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני ובהמשך הצמיחה של Max בכל הפרמטרים העסקיים, הן בקרב הלקוחות הפרטיים והן בקרב הלקוחות העסקיים.
"Max ממשיכה לצמוח ברבעון זה במספר הכרטיסים, במחזורי העסקאות ובתיק האשראי וזאת לצד הרחבת הצעת הערך ללקוחותינו.  למשל, לקראת החופש הגדול השקנו את כרטיס האשראי הנטען "MyMax", שזוכה לביקוש רב ולאימוץ נרחב בקרב ההורים שמחפשים מענה עבור ילדיהם להתנהלות צרכנית חסכונית, נוחה וחכמה, במיוחד בימי הקיץ.
"כמו כן, לקוחותינו מאמצים את ארנק המט"ח הדיגיטלי שלנו, שבאמצעותו ניתן לרכוש מט”ח של מדינות שונות בשערים תחרותיים ללא עמלות וללא צורך בפתיחת חשבון מט"ח בבנק.
"בחודש שעבר פרסמנו לראשונה דו"ח ESG, המציג את פעילותנו הענפה. אנו עוסקים בפעילות תומכת בקהילה ובסביבה במשך שנים, והיא טבועה בתרבות הארגונית שלנו. אנו מחויבים להטמעת עקרונות ESG ולהמשך העמקת מדיניות זו, מתוך המחויבות הבסיסית שלנו כחברה גדולה ומשפיעה במדינת ישראל והחשיבות הרבה שיש לכך בקרב הציבור הרחב, הלקוחות, הנהלת החברה, העובדים ויתר מחזיקי העניין.
"אנחנו כמובן, כמו כל אזרחי ישראל, מייחלים ומצפים לשובם של החטופות והחטופים הביתה במהרה ומחזקים את חיילי וחיילות צה"ל וכוחות הביטחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקס מול ישראכרט
    דביר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיילמדו את ישראכרט איך לעבוד
    סגור