השוק

ישראכרט מגדילה את תשלומי הדיווידנד: תחלק 53 מיליון שקל לבעלי המניות

ההתאוששות הכלכלית מגיעה לישראכרט שסיימה את הרבעון עם רווחים של 68 מיליון שקל; החברה הגדילה את תשלומי הדיווידנד ל-40% מהרווח הנקי; רן עוז: ההתפתחות של ישראכרט מושפעת מההתאוששות הכלכלית במקביל לחוסר הוודאות
ניצן כהן |  1
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט (צילום תמי בר שי, freepik)
ישראכרט מפרסמת הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה ומהם משתקפת תמונת המאקרו במלוא עוצמתה. כדי להבין את הדברים צריך לזכור שנרשמת התאוששות כלכלית בתקופה האחרונה ומכאן שהציבור מוציא יותר כסף בכרטיסי האשראי ושואב יותר מאשראי מחברות הכרטיסים. ישראכרט היא החברה הגדולה בישראל בתחום ומכאן ניתן לראות הכי טוב את תמונת המצב של הכלכלה הישראלית בתקופה המוזרה הזו.
אם כן, מנתוני החברה עולה כי הרווח הנקי ברבעון השני 2024 עלה ל-68 מיליון שקל בהשוואה ל-64 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה ול-66 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. תיק האשראי גדל והסתכם בכ-9.4 מיליארד שקל בסוף הרבעון השני 2024, ביחס לסך של כ-9.2 מיליארד שקל בסוף הרבעון הראשון 2024, וזאת על אף אתגרי התקופה.
מחזור העסקאות בכרטיסי אשראי ברבעון השני 2024 עלה לכ-58.5 מיליארד שקל, עליה של כ-5% ביחס לרבעון הראשון 2024 ושל כ-7.4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. העליה במחזורי העסקאות בכרטיסי אשראי תרמה לגידול בהכנסות בהשוואה לשני הרבעונים הקודמים.
ישראכרט העלתה את שיעור חלוקת הדיבידנד ל-40% מ-35% מהרווח הנקי החצי שנתי. ישראכרט תחלק לבעלי המניות דיבידנד של כ-53 מיליון שקל בגין המחצית הראשונה של 2024, המשקף תשואת דיבידנד שנתית של 14%.
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט: "ההתפתחויות במשק הישראלי משתקפות היטב בתוצאותיה של ישראכרט. כך, תוצאות הרבעון השני 2024 מבטאות המשך התאוששות הדרגתית בחלק מענפי המשק לצד חוסר ודאות להמשך השנה. הצגנו ברבעון השני גידול בתיק האשראי ובהיקף הפעילות בכרטיסי אשראי - ובהתאם, גם בהכנסות וברווח. כמו כן, הכרזנו היום על עדכון שיעור חלוקת הדיבידנד שלנו, אשר יגדיל את השאת הערך לבעלי המניות.
"לצד הגידול בפעילותנו, אנו נערכים לשינויים העלולים לנבוע מאי הוודאות השוררת במשק ועוקבים אחר ההתפתחויות. תיק האשראי שלנו מגוון ומנוהל בהלימה לתקופה. אנו פועלים בכדי להרחיב ולהגדיל את מעטפת המוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים, ובכוונתנו להמשיך ולפתח את עסקי הקבוצה לטובת כלל מחזיקי העניין. אנו מייחלים לימים שקטים ולחזרתם של כל החטופים וכוחות הביטחון הביתה בשלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פעם ביובל!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי לשם שינוי שישרכארט תחלק דיבידנד ללקוחות!!!!
    סגור