כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איזו חברת טלוויזיה היא המשתלמת ביותר בישראל?

חברות הטלוויזיה מתקדמות עם הטכנולוגיה ומתחילות להציע יותר ויותר מסלולים המותאמים לטלוויזויות החכמות ללא ממירים, אשר גם מוזילים את המחיר. ice בדק ומצא, מיהי חברת הטלוויזה המשתלמת ביותר
ענת סימן טוב |  2
צפייה בטלוויזיה (צילום vecteezy)
חברות הטלוויזיה מציעות היום מספר מסלולים לטלוויזיה. רובן הכולל כבר מתקדמות עבור טלוויזיות חכמות ומציעות את האפליקציות שלהן, כך שלא תצטרכו ממיר שמייקר את עלות התשלומים בחודש וגם, הנראות לא הכי אסתטית. ice בדק ומצא, איזו חברת טלוויזיה הכי משתלמת.
מבחינת המסלולים, יס מציעה שירותים רק בטלוויזיה, היא מציעה שני מסלולים שההבדל ביניהם הוא אופציית הCATCHUP. המסלול הראשון ללא זה, יעלה לכם 59 שקלים ואילו המסלול השני עם הCATCHUP יעלה לכם 59 שקלים.
Partner TV  מציעה מסלול עם שני ממירים, עשרות ערוצים חיים וספריית  VOD בעלות של 89 שקלים לחודש. אך אם תרצו את השירות ללא ממירים, רק בשירות האפליקציה, יש לכך שני מסלולים שההבדל העיקרי ביניהם זה עם שירות נטפליקס או בלעדיו.  שניהם מותאמים לטלוויזיות חכמות או סמארטפונים, מותאמות לאנדראויד TV, יש להם CATCHUP וגם VOD.המסלול ללא נטפליקס הוא בעלות של 69 שקלים. העלות עם  השירות של נטפליקס היא 99 שקלים.
בסלקום, החבילה כוללת את הטלוויזיה עם סדרות וסרטים, יחד עם ממיר ואינטרנט, במהירות הורדה מירבית עד 100 Mb ומהירות העלאה מירבית עד 5Mb . מהירות החבילה מותאמת לחבילות הגלישה בתשתית בזק.  הטלוויזיה מאפשרת צפייה בערוצים לינאריים פופולריים כמו רשת, קשת, כאן, כאן חינוכית באמצעות שידורי עידן + ומגוון רחב של ערוצים ותכני VOD של סרטים וסדרות. ערוצים ללא תוספת תשלום למשל: ערוץ HBO' ערוץ הבידור !E, ערוץ 5PLUS HD ו 5SPORT HD  ערוץ one HD וערוץ One2 ועוד. עלות מסלול זה היא 99 שקלים בחודש. אך אם תחברו באפלייקצית סלקום, תשלמו 69 שקלים והחבילה כוללת את אותם התכנים כמו המסלול הקודם. ההבדל העיקרי ביניהם הוא, שהמסלול הזה הוא ללא ממיר ומושתת על אפליקציה בלבד והמחיר שלו הוא 69 שקלים.
FREETV, כוללת 57 ערוצים: כל הערוצים הישראלים המובילים (11,12,13,14), 10 ערוצי ספורט הכוללים את כל ערוצי ספורט 5 וכל ערוצי ONE. החברה מציעה את כל התכנים בשני מסלולים, שההבדל ביניהם הוא מספר המסכים שניתן לצפות בהם במקביל. 
Free 2 ב- 39.90 ₪ לחודש, במסלול זה אפשר לצפות ב 2 מסכים בו זמנית וFree 5 ב- 54.90 ₪ לחודש, במסלול זה אפשר לצפות ב 5 מסכים בו זמנית.
לפי אתר 'כמה זה', הוט מציעה מסלול אפליקציה בעלות של 149 שקלים. המסלול כולל כולל שני יוזרים של HOT TV  ואת ערוצי החדשות, טבע, בידור, ספורט ועוד (ללא ספורט 5 פרמיום) ושירות VOD בעלות של 25 שקלים.
המסלול מעל כולל את אותם ערוצים, רק עם שני ממירים HD Magic + HD והוא בעלות של 189 שקלים.
המסלול המשתלם למי שכן רוצים ממירים, הוא של חברת יס. שכן מדובר מחיר במוזל, המציע את ערוצי הטלוויזיה. אך מי שמחפש שירות ללא ממירים, ההצעה של FREETV לצפייה בסל רחב של ערוצים. מי שמחפש את מסלול הCATCHUP, סלקום היא המשתלמת ביותר עבור הצרכן וכוללת ערוצי טלוויזיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה כתבה מביכה וחסרת אינפורמציה (ל"ת)
    דוד 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אני נשבע לכם שידעתי את התשובה
    רוני 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משום מה התקשורת עושה יחסי ציבור ליס למרות שהיא הכי יקרה ואף פעם לא באמת מופיע הקאצ התרגיל ממנו תמצא עצמך משלם הכי ביוקר ליס אבל בתקשורת תמיד הם הכי ..
    סגור