קריירה ולימודים

השכר של מנכ"ל סלקום החדש נחשף: כמה ירוויח בג'וב החדש?

לאחר חילופי המנכ"לים השבוע בסלקום, כעת נחשפים גם הנתונים הכספיים. מסתבר שקרן פורטיסימו תשמור לא מעט כסף בכיס, כאשר השכר של אלי אדדי יעמוד על כ-3.2 מיליון שקל בשנה
מערכת ice |  3
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום (צילום רמי זרנגר)
אחרי שקבוצת סלקום, אשר בשליטת קרן פורטיסימו קפיטל, הכריזה על עזיבתו במפתיע של המנכ"ל דניאל ספיר, ועוררה את זעמם של עובדי החברה, אשר התנגדו למהלך ובהמשך בישרה על מינויו של אלי אדדי למנכ"ל קבוצת סלקום, כעת מתברר מה היא תרוויח מכך וכמה אדדי עצמו ירוויח.
בסך הכל פורטיסימו תשמור לא מעט כסף בכיס, כאשר השכר של אלי אדדי יעמוד על כ-3.2 מיליון שקל בשנה כמנכ"ל סלקום, בעוד שהמנכ"ל הקודם דניאל ספיר הרוויח כ-4.3 מיליון שקל ובפועל בשנת 2023 גרף לכיסו כ-5 מיליון שקל. כך שמדובר בכמעט 2 מיליון שקל חיסכון עבורה.

יש לציין כי בתפקידו האחרון כיהן המנכ"ל הנכנס אדדי כמנכ"ל רשת המובייל דינמיקה וסמנכ"ל הקמעונאות של קבוצת סלקום. במהלך חמש השנים האחרונות, דינמיקה אף הציגה צמיחה בהכנסותיה.
כזכור, עם ההכרזה על עזיבתו של ספיר, אורי אורן, יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום שיבח את ספיר ואמר: "דניאל ספיר הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים".
 
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום הנכנס, אמר לאחר ההכרזה על כניסתו לתפקיד: "אני נרגש מאוד ומודה על הזכות הגדולה להוביל את סלקום, החברה הכי ישראלית שיש, במיוחד בימים אלה. סלקום הוא מותג ישראלי אהוב עם מוניטין של שנים רבות וחיבור רגשי עמוק ללקוחות".

צילום: רמי זרנגר
אדדי הוסיף כי "אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון ומתחייב להוביל את החברה יחד עם חברי ההנהלה, הוועד ועובדי סלקום המופלאים להישגים יוצאי דופן ולקבוע סטנדרטים חדשים לתקשורת מתקדמת ואיכותית לצד חווית לקוח בלתי מתפשרת. יחד נשמור על מעמדה כחברת התקשורת המובילה בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני לקוח של פלאפון
    מנכל סלקום שלום 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה מחייב אותי מנכל סלקום אני לא לקוח שלך…. תביעה יצוגית מתגבשת אחלה מנכל
    סגור
  • 2.
    חיבור רגשי, עאלק
    יהועמלק 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש "כאןצגרה בכיף משפחת סלקום". חברה שנואה שנשבעתי לעזוב לפני יותר מעשור ולשמחתי עמדתי במילה. לא נשכח את שנות הביזה ואת שירות הלקוחות האיום. הבחור נפגש יותר מדי עם פרסומאים שמוכרים לו לוקשים.
    סגור
  • 1.
    אם לסלקום לא היו אנטנות לא הייתי נשאר שניה
    חתול צפוני 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שום חיבור ריגשי, נשאר למרות שרימו גנבו והתעללו בי, ברגע שתהיה קליטה של חברה אחרת אני בחוץ עם 6 קווים
    סגור