השוק

סלקום יוצאת לדרך חדשה? זו ההצעה של העובדים למנכ"ל

אלי אדדי קיבל את המושכות בחברת התקשורת, אורי אורן, יו"ר ארגון העובדים התחייב: "אם יבחר בדרך של שיתוף הפעולה עם נציגות העובדים ויתחייב הן לשמירה על ביטחון תעסוקתי של עובדות ועובדי החברה והן להגנה על נכסי החברה, ימצא בנו שותפים מלאים להחלטות ולפעולות שיביאו את החברה להישגים נוספים ולגידול ברווחים"
מערכת ice |  2
סלקום (צילום shutterstock)
עם ההחלטה על מינויו של אלי אדדי לתפקיד מנכ"ל סלקום החדש, שיגר יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום, אורי אורן, מכתב לעובדי הקבוצה בו הוא כתב מה הצעדים הבאים שינקטו לאור המינוי החדש.
אורן הסביר במכתב: "אנו מאחלים לאלי הצלחה בתפקיד ומקווים לראות בתקופת כהונתו כמנכ"ל קבוצת סלקום, תוצאות עסקיות פורצות דרך, אשר ימשיכו את המגמה שהחלה ברבעון האחרון והמוצלח של החברה".

עוד המשיך: "מהצד שלנו, אנו מבטיחים לאלי, שאם יבחר בדרך של שיתוף הפעולה עם נציגות העובדים ויתחייב הן לשמירה על ביטחון תעסוקתי של עובדות ועובדי החברה והן להגנה על נכסי החברה, ימצא בנו שותפים מלאים להחלטות ולפעולות שיביאו את החברה להישגים נוספים ולגידול ברווחים".
לסיום כתב: "אירועי השבוע האחרון לימדו אותנו שעלינו להיות ערוכים לכל תרחיש, ועל כן אנחנו ננקוט בכל צעד שיידרש. אנו פועלים יחד עם ההסתדרות להפעלת הכלים העומדים לרשותנו, על מנת להבטיח את הביטחון התעסוקתי של העובדים, את השמירה על איתנות החברה ואת ההגנה על נכסי החברה מפני כל ניסיון להעביר אותם לצד שלישי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובדי סלקום היקרים. אנחנו איתכם. בהצלחה (ל"ת)
    שרי 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזל שעזבתי
    בן 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל ספיר הוא קודם כל בן אדם מקסים. מאוד מחובר לאנשים ובגובה העיניים תמיד. רק אחר כך מנכל וכל היתר, החלטה הזויה!
    סגור