מינויים

דרמה בסלקום: זה המנכ"ל החדש של ענקית התקשורת

לאחר ההדחה המפתיעה של מנכ"ל סלקום היוצא, דניאל ספיר, כעת פרסמה סלקום את זהות מחליפו: זה המנכ"ל החדש של ענקית התקשורת
מערכת ice |  2
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום (צילום רמי זרנגר)
קבוצת סלקום, אשר בשליטת קרן פורטיסימו קפיטל, הכריזה על עזיבתו במפתיע של המנכ"ל דניאל ספיר, ועוררה את זעמם של עובדי החברה, אשר התנגדו למהלך. החברה הכריזה לפני זמן קצר (חמישי) על מינויו של אלי אדדי למנכ"ל קבוצת סלקום. 
בתפקידו האחרון כיהן המנכ"ל הנכנס אדדי כמנכ"ל רשת המובייל דינמיקה וסמנכ"ל הקמעונאות של קבוצת סלקום. במהלך חמש השנים האחרונות, דינמיקה אף הציגה צמיחה בהכנסותיה.
כזכור, עם ההכרזה על עזיבתו של ספיר, אורי אורן, יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום שיבח את ספיר ואמר: "דניאל ספיר הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים".
"פורטיסימו מתנהלת באופן חד צדדי". אמר ושיגר מסר להנהלת החברה, "אנחנו לא ניתן יד לתהליך שנועד לפגוע בעובדים ובחברה. אנחנו דורשים מפורטיסימו לבוא ולהתנהל בצורה ישירה מול ועד העובדים ולכבד את ההבטחות שניתנו. סלקום היא לא צעצוע בידיהם של משקיעים קצרי טווח. אנחנו כאן כדי להגן על העובדים, על החברה ועל עתידה. לא נאפשר לפגוע בחברה שבנינו במשך שנים של מסירות ועבודה קשה".

אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום הנכנס, אמר לאחר ההכרזה על כניסתו לתפקיד: "אני נרגש מאוד ומודה על הזכות הגדולה להוביל את סלקום, החברה הכי ישראלית שיש, במיוחד בימים אלה. סלקום הוא מותג ישראלי אהוב עם מוניטין של שנים רבות וחיבור רגשי עמוק ללקוחות".

צילום: רמי זרנגר
אדדי הוסיף כי "אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון ומתחייב להוביל את החברה יחד עם חברי ההנהלה, הוועד ועובדי סלקום המופלאים להישגים יוצאי דופן ולקבוע סטנדרטים חדשים לתקשורת מתקדמת ואיכותית לצד חווית לקוח בלתי מתפשרת. יחד נשמור על מעמדה כחברת התקשורת המובילה בישראל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה המנכ״ל הודח?
    מקס 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא שהיו לו ביצועים טובים. למה הודח?
    סגור
  • היה מנכל מעולה
    אני 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוטר כי לא הסכים לקיצוצים נרחבים שבסופו של דבר ימקסמו רווחים ויפגעו בעובדים ובשירות ללקוח
    סגור