דיגיטל וטק

הוט בבשורה אדירה ללקוחות בישראל: ענקיות הסטרימינג בדרך אליכם

סתיו חם בסדרות הרכש של HOT: שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ענקיות הסטרימינג "Disney" ו- Paramount""
מערכת ice |  1
HOT (צילום shutterstock)
HOT ממשיכה להביא לקהל לקוחותיה את מיטב הסדרות הבינלאומיות החדשות והמדוברות ביותר. היום (חמישי), הודיעה חברת HOT על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות המדיה "דיסני" ו"פרמאונט", אשר במסגרתו ישודרו התכנים הבולטים של שתיהן.
במסגרת שיתוף פעולה חדש בין HOT ל- DISNEY ישודרו הסדרות הבאות ב-HOT  וגם ב-NEXT TV. Culprits / עבריינים - דרמת פשע בריטית בכיכובה של המועמדת לפרס הבאפט"א ג'מה ארטרטון ("אישה מצחיקה").

פליישמן בצרות – מיני דרמה בכיכובם של המועמד לאוסקר ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית"), זוכת פרס ה"אמי" קלייר דיינס ("הומלנד"), המועמדת לפרס ה"אמי" ליזי קפלן ("הסקס של מאסטרס") ואדם ברודי ("The O.c").
אבוט אלמנטרי - סיטקום אמריקאי מוקומנטרי עטור פרסים מבית היוצר ובכיכובה של זוכת פרס ה"אמי" קואינטה ברונסון. במסגרת שיתוף הפעולה בין HOT ל-Paramount ישודרו הסדרות הבאות רק ב-HOT:
Mayor of Kingstown –מותחן הפשע מבית היוצר של המועמד לאוסקר ויוצר "ילוסטון", טיילור שרידן ובכיכובו של המועמד לאוסקר ג'רמי ראנר ("מטען הכאב", "הנוקמים"). טולסה קינג –מותחן פשע נוסף של המועמד לאוסקר טיילור שרידן, הפעם בכיכובו של המועמד לאוסקר סילבסטר סטאלון ("רוקי") בתפקיד הראשי הראשון שלו בסדרת טלוויזיה.  
Average Joe – קומדיה שחורה בכיכובו של הסטנדאפיסט והשחקן המועמד לפרס ה"אמי" דיאון קול. ותכנים בולטים נוספים של פרמאונט: ג'נטלמן במוסקבה- דרמה תקופתית בכיכובו של זוכה פרס ה"אמי" יואן מקגרגור ("מולן רוז").
מטלוק –דרמה משפטית חדשה ומדוברת בכיכובה של זוכת האוסקר קאת'י בייטס ("מיזרי"). HAPPY FACE- דרמת פשע מהיוצרים  של "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב", המועמדים לפרס ה"אמי" רוברט ומישל קינג ובכיכובו של המועמד לפרס ה"אמי" דניס קוויד ("יום במלכודת").
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בחינם לא! (ל"ת)
    ישראלי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור