תקשורת ומדיה

הוט מובייל בבשורה אדירה ללקוחות: חבילת שיחות והודעות בחינם

חברת הוט מובייל הודיעה כי על רקע המצב הביטחוני בישראל והעובדה שעשרות אלפי ישראלים תקועים בחו"ל, היא מעניקה בחינם ובאופן אוטומטי לכל לקוחותיה עם חבילת חו"ל, תוספת של 2 ג'יגה בייט נוספים, 50 דקות שיחה ו-50 הודעות SMS
מערכת ice | 
הוט (צילום shutterstock)
בעקבות המצב הביטחוני המורכב בישראל, עשרות אלפי ישראלים עדיין תקועים בחו"ל, על רקע ביטול הטיסות של עשרות חברות תעופה בינלאומיות לישראל. לפיכך, חברת הוט מובייל הודיעה כי היא משאירה את לקוחותיה בחו"ל מחוברים גם מרחוק.
הוט מובייל עדכנה היום (שלישי) את לקוחותיה כי היא מעניקה בחינם ובאופן אוטומטי לכל לקוחותיה השוהים בחו"ל, עם חבילת חו"ל, תוספת של 2 ג'יגה בייט נוספים, 50 דקות שיחה ו-50 הודעות SMS. 
מהוט מובייל נמסר בנוגע להמשך החשוב למען הלקוחות שלה השוהים בחו"ל כי: "החברה רואה חשיבות גדולה בימים אלו לאפשר ללקוחות זמינות מרבית עם קרוביהם בכל זמן ובכל מקום. מחכים לכולם בבית בתקווה לימים שקטים יותר".
כזכור, לאחרונה הוגשה תביעה ייצוגית חדשה נגד חברת הוט מובייל, במסגרתה התובעים טוענים כי החברה מטרידה אותם עם שיחות שיווק בלתי פוסקות לכאורה, שנעשות על ידי נציגי החברה או מי מטעמה.
השופטת שושנה אלמגור, שאישרה את התביעה הייצוגית נגד החברה בגין הטרדה, פגיעה בפרטיות ועוד, טענה כי אותם לקוחות חווים מסכת ממושכת של שיחות טלפון, בחלק מהמקרים בהפרש של דקות בודדות האחת מהשנייה, בהם מוקדנים מטעם החברה מנסים לשכנע אנשים לצרוך את שירותי התקשורת שהיא מספקת.
החברה עצמה טענה כי "הוט מובייל מחויבת לשירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. מדובר בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהוגשה לפני כשבע שנים ואנו מאמינים כי בית המשפט יקבל את טענות החברה במהלך ההליך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה