כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: סל המוצרים החלבי המשתלם ביותר

בתשעת הימים יש איסור לאכול בשר עד לאחר צום ט' באב, כאות אבל וחרבן לבית המקדש.  ice בדק ומצא מי רשת המזון שתציע לכם סל מזון לארוחה חלבית משתלמת ביותר
ענת סימן טוב | 
רשתות מזון (צילום shutterstock)
ט' באב יחול בתחילת שבוע הבא, ועד תאריך זה בתשעת הימים הקודמים לו, נהוג לא לאכול בשר, אלא רק מוצרי חלב ודגים כאות אבל לחורבן.  מערכת ice  בדקה ומצאה כמה תעלה לכם סל מזון חלבי המכיל מוצרי חלב ודגים לארוחות בימים אלו, ומי הרשת הזולה ביותר.
המוצרים שהשוונו בין הרשתות הם דג אמנון, דג לברק, קוטג', קרקרים, מילקי, אורז, פתיתים, ותפוחה אדמה. ההשוואה נעשתה באתרי האינטרנט של הרשתות. מדובר במרכיבים שתוכלו להכין לארוחת צהריים של דג ואורז או דג דג ופתיתים, ולנשנוש בקליל מילקי או קרקרים עם קוטג'. מנות שעובדות מעולה בימים שכאלו.
מערכת ice מצאה ובדקה שרשת המזון 'רמי לוי', שוב היא הרשת הכי זולה עם סל מזון של 148 שקלים לעומת הסל הכי יקר של רשת המזון 'קרפור' עם סל של 162 שקלים. הפערים בסלים לא היו משמעותיים. ההבדלים בין הסלים היו של כמה שקלים בודדים בין סל לסל. אך בכל זאת, מדובר בסל מזון קטן עבור ארוחות צהריים קלילות לימי תשעת הימים. אך מה שכן ייקר את הסלים משמעותית ברשתות המזון היו, הדגים שמחיריהם מגיע מעל ל-70 שקלים כמו דג הלברק. שאר המוצרים הקטנים מאוד דומים במחיריהם בין הרשתות. ההבדלים ביניהם מאוד מינורים ומדובר בהפרשים של שקל, שניים בודדים, מה שהפך את הסלים מאוד צמודים במחירים וללא הפרשים משמעותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה