כסף וצרכנות

בהשקעה של 65 מיליון שקל: הקניון הגדול ישודרג, אלה הרשתות שמצטרפות

עופר הקניון הגדול בפ"ת מרשת קניוני עופר מתחדש, עם פתיחת 7 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים. רשת ZARA פותחת את החנות הגדולה ביותר בישראל בשטח של כ-3,500 מ"ר עם קופות אוטומטיות
מערכת ice |  3
קניוני עופר (צילום יחצ, shutterstock)
עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מרשת קניוני עופר בבעלות מליסרון, ישקיע כ-65 מיליון שקל בשדרוג ושיפוץ הקניון וזאת כחלק ממהלך של התחדשות. העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר שכבר הסתיימו. בהמשך השנה יכללו העבודות בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.
במסגרת השבחת התמהיל נפתחו ושודרגו חנויות רבות בקניון, כאשר בשבועות הקרובים תושלם פתיחתן והתחדשותן של 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומיים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ-53 מיליון שקל.

חנות ZARA (צילום גדי סיירא)
רשת ZARA פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל בקניון, אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל-3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.
החנות כוללת מחלקת תינוקות (בייבי) היחידה בישראל ותכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

כן מגיע לקניון המותג CALZEDONIA - חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד. בנוסף, מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI  פותח בקניון חנות חמישית בישראל.
מותג האופנה RAZILI פותח גם הוא סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS פותחת סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.
רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S פתחה סניף חדש בהשקעה הנאמדת בכמיליון שקל, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. מותג הטיפוח והאיפור NARS פותח סניף דגל ובנוסף, לאחרונה נפתח בקניון סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה VICTORIA SECRET בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.
עופר הקניון הגדול בפתח תקווה שהוקם ב-1999 נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל ומבקרים בו מדי יום כ-25 אלף איש. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ו-12 מפלסי חניה עם 1,850 מקומות לרכבים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוב הקונים בקניון ערבים (ל"ת)
    עובדה מצערת 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הקניון זה בלוף אחד גדול, פיתוי לחלשים
    ירון בר 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערימות של סמרטוטים שתקנה ו80% "לא תלבש, אל תתפתו להסתובב בקניון יצר הרע של הבזבוז מסתובב שם ומרעיל אנשים, הכוונה מטמטם אותם
    סגור
  • 1.
    זה הקמיון המוצלח ביותר בארץ
    ריצ׳י 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק הרווחי ביותר אלא מתחדש כל הזמן, מגוון חנויות מטורף (יותר מ-220), חניה, נגישות של אוטובוסים ורכבת קלה, פארק ליד, חנויות שוות, קולנוע כמעט 24/7 והזארה הכי גדול בארץ שנכנס לרשימת ה-50 סניפי הדגל של הרשת בעולם. לא סתם הם בחרו בקניון הזה - בגלל הנגישות, חוויית הביקור והאווירה הטובה.
    סגור