מדדים ומחקרים

חנן פרידמן מנצח את הרבעון: מניית בנק לאומי מעל כולם

מניית בנק לאומי מנצחת את הרבעון השני של 2024, לאחר חודש חזק, בתקופה בה רוב הבנקים דווקא רשמו תשואה שלילית. קרבות הפרסום של לאומי מול מזרחי היטו את הכף דווקא לטובת לאומי. לאחר שהרבעון הראשון היה של אבי לוי מדיסקונט, הפעם היה זה חנן פרידמן שהוביל את מניית הבנק מעל כולם | כל הנתונים
מערכת ice | 
חנן פרידמן (צילום Magma Images, shutterstock, פלאש 90)
קרבות הפרסום בין בנק לאומי ובנק מזרחי טפחות שוב עלו בתקופה האחרונה, כאשר כל בנק בתורו באופן ממומן תוקף ברמיזות את הבנק האחר. הפעם הנקודות עברו לבנק לאומי של חנן פרידמן שגרף את הרבעון השני של שנת 2024 עם התשואה הגבוהה ביותר, והסיבות לכך בהמשך הכתבה. 
כזכור, הרבעון הראשון של שנת 2024 היה שייך לאבי לוי מנכ"ל בנק דיסקונט, שהוכיח שהאסטרטגיה שלו מחוללת הצלחה, כאשר דיסקונט ברבעון הראשון של שנת 2024 הוביל על פני שאר הבנקים עם עלייה של 4.81%. אחרי מניית דיסקונט, הייתה זו מניית בנק הפועלים שעלתה ב-4.68%, אחריה: מניית בנק לאומי עם 3.56%, הרביעית: הבינלאומי עם עלייה של 2.2%, ובמקום החמישי: מניית מזרחי טפחות של משה לארי שרשמה דווקא ירידה של 3.03%.

דירוג מניות הבנקים ברבעון הראשון של שנת 2024.
ברבעון השני, הנתונים הראו על שינוי לטובת בנק לאומי של חנן פרידמן. מניית בנק לאומי מסיימת את הרבעון השני של שנת 2024 במקום הראשון עם עלייה של 2.38%, אחריה: מניית דיסקונט של אבי לוי עם עלייה של 0.43% בלבד. שאר הבנקים הציגו ירידות. כך, במקום השלישי מניית בנק הפועלים עם ירידה של 1.66%, אחריה: מניית הבינלאומי עם ירידה של 3.56%, ואחרונה: מניית מזרחי טפחות עם ירידה של 6.02%.

דירוג מניות הבנקים לרבעון השני של שנת 2024.
אחד הפרמטרים שהובילו את מניית בנק לאומי לנצח את הרבעון, הוא היציבות הניהולית שמשדר הבנק. בבנק הפועלים, הבינלאומי ודיסקונט הי חילופי מנכ"לים בתקופה האחרונה, ובבנק מזרחי טפחות שאמנם גם הוא משדר יציבות ניהולית אבל המניה של הבנק "סובלת" ממכירות של זרים. כך יוצא שבנק לאומי ניצב כרגע לבדו עם יציבות ניהולית, עוצמה ואגרסיביות בענף התשתיות, וכל זה מייצר תשואה חיובית ובפער על שאר הבנקים.
  • לדירוג מניות הבנקים של חודש יוני לחצו כאן
  • לדירוג מניות הבנקים לרבעון הראשון של שנת 2024 לחצו כאן
  • לדירוג מניות הבנקים השנתי לשנת 2023 לחצו כאן 
גם ברמה החציונית מוצגת תמונה זהה. העלייה של בנק לאומי מנצחת גם את כלל ששת החודשים האחרונים, עם עלייה של 6.19% מתחילת השנה. אחריה: מניית דיסקונט שעלתה בחצי השנה האחרונה ב-4.5%, מניית בנק הפועלים רושמת עלייה של 3.27% בחצי שנה, אחריה: הבינלאומי עם עלייה של 0.02%, ואילו מניית מזרחי טפחות עם ירידה של 10.29% מתחילת השנה בסיכום החציון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה