כסף וצרכנות

המנכ"ל באמירה הזויה שהסעירה את הרשת: אין לחם? תאכלו קורנפלקס

גארי פילניק, מנכ"ל Kellanova (קלוגס בעבר), הציע לצרכנים שמתקשים לשלם עבור מוצרים רבים בסופר להחליף את ארוחת הערב שלהם בדגני בוקר. "קטגוריית דגני הבוקר תמיד הייתה זולה יחסית, והיא נוטה להיות אפשרות מצוינת", אמר
מערכת ice | 
דגני בוקר (צילום freepik)
כולנו מכירים את האמרה המפורסמת: "אם אין לחם תאכלו עוגות", שנאמרה על ידי מריה תרסיה, נסיכת ספרד. כעת המשפט קיבל גרסה חדשה (אם כי מעט שונה), כאשר מנכ"ל ענקית מזון בארה"ב אמר לקונים שנאלצים להוציא סכומים גדולים על מוצרי צריכה: "שיאכלו קורנפלקס".
בריאיון שנערך ברשת CNBC, גארי פילניק מנכ"ל Kellanova (קלוגס בעבר), אמר החברה שבבעלותו משווקת את המוצרים שלה ככאלו שיכולים להחליף ארוחת ערב, עבור מי שמתקשה לשלם עבור מצרכים יקרים יותר. תחת קלוגס קיימים מותגי דגנים רבים, כמו פרוטי לופס, קורן פלייקס, פרוסטד פלייקס ועוד.
"קטגוריית דגני הבוקר תמיד הייתה זולה יחסית, והיא נוטה להיות אפשרות מצוינת כשהלקוחות נמצאים תחת לחץ. אם אתם חושבים על העלות של דגני בוקר לכל המשפחה לעומת מה שהייתם אוכלים אחרת, הראשונים זולים בהרבה", הסביר את דבריו. המראיין ניסה להבין את אמרתו של המנכ"ל, שעשויה להישמע מנותקת במיוחד עבור רוב הצרכנים, אך זה ענה לו בתגובה כי הוא אינו חושב מסכים עם טענת הניתוק, שכן "דגני בוקר לארוחת ערב בטח כבר הפכו לטרנד, ואנחנו יכולים לצפות שהוא יימשך ככל שהצרכנים נמצאים תחת לחץ".
פילניק הותקף ברחבי הרשתות החברתיות מקונים מאוכזבים שציינו את העודה כי משכורתו עולה על 4 מיליון דולר בשנה, וכן ציינו את המחירים הממוצעים של קופסאות דגנים בארה"ב, שעומדים על יותר מ-7 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה