טלוויזיה

בלגן בסופרמרקט: "קיללו ודחפו אותי כי אין קורנפלקס במדף"

עובדי סופרמרקטים מתלוננים: "הלקוחות שלא מרוצים מהמחסור לא מבינים שזה מלחמה גם למענם ובאים בטענות לעובדים ברשת שלא אשמים בכלום?"
מערכת ice |  1
קורנפלקס (צילום פייסבוק/טיב טעם)
נדב בורנשטיין, מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, חושף את הקרב על יוקר המחיה ברשתות הסופרמרקט בישראל, כאשר תיעוד של הלקוחות תוקפים את העובדים בגלל המחסור: "קיללו אותי ודחפו אותי בגלל שלא היה קורנפלקס על המדף".
בורנשטיין הסביר: "על רקע המחסורים במדפים מספרים לי עובדי רשתות השיווק על תופעה חדשה, לקוחות שרגילים לקנות מוצר מסוים ולא מוצאים אותו ותוקפים את העובדים מילולית ולפעמים גם פיזית. "אתה מבין נדב שהלקוחות שלא מרוצים מהמחסור לא מבינים שזה מלחמה גם למענם ובאים בטענות לעובדים ברשת שלא אשמים בכלום?".

עוד הסביר: "מבחינתם אנחנו 'השוטר הרע' וקורה הרבה שמרימים עלינו את הקול, דורשים לראות מנהל והיה גם פעם שדחפו את אחת הסדרניות שאמרה מה שאמרו לנו להגיד, שבגלל עליית המחירים לא יהיה קורנפלקס של תלמה על המדפים בקרוב, אז אחת האימהות ממש דחפה אותה".
לסיום הסביר: "כל העיתונאים אומרים לא לקנות ולגלות איפוק, אבל זה ממש לא מה שאנחנו רואים ביום יום". אז כדי לבלום את עליית המחירים צריך שנרכוש מוצר חליפי, אבל גם להיות בני אדם ולא להוציא תסכול על עובדי הרשתות, מרביתם מרוויחים שכר מינימום ואין להם שום קשר למה שיש או אין על המדף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן שהמרוקאים יפסיקו להיות פראי אדם (ל"ת)
    טיסת השוקולד 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור