טלוויזיה

הסופרמרקטים בלמו את עליות המחירים? "ספקים מספקים במחירים ישנים"

מגיש 'הצינור' הבטיח: "המלחמה של הרשתות בספקים נמשכת בכל הכח. על פי בדיקה שלנו, ממוצעי המחירים של המוצרים העיקריים שהיו אמורים להתייקר לא זזו. פרסומים על עליות מחירים ביחס לשבועיים אחורה מבוססים על מבצעי חגים שהסתיימו"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מגיש 'הצינור' גיא לרר העלה היום (רביעי) לטוויטר שלו ציוץ שבו הוא טוען כי העלאות המחירים נבלמו הודות לרשתות השיווק שעמדו כחומה בצורה נגד הספקיות ויצרניות המזון הגדולות ויוצא נגד פרסומים סותרים.
לרר כתב בטוויטר שלו: "המלחמה של הרשתות בספקים נמשכת בכל הכח. על פי בדיקה שלנו, ממוצעי המחירים של המוצרים העיקריים שהיו אמורים להתייקר לא זזו. פרסומים על עליות מחירים ביחס לשבועיים אחורה מבוססים על מבצעי חגים שהסתיימו. לא רלוונטיים לעניין. אם כבר, מתחילים לשמוע על ספקים שמספקים במחירים ישנים וזה מעודד".
 
יממה לפני כן הצהיר המגיש: "זה רחוק מלהיות הסוף אבל קצת בשורות טובות: עכשיו אני די משוכנע שצונאמי עליות המחירים שדובר בו לא יקרה מחר. הרשתות עמידות בסירובן, ניזונות מהרוח המחזקת והבוגרת מהציבור. מקווה שהספקים יהיו מספיק טפשים בשביל לא לספק סחורה וכך נלמד כולנו כמה קל זה להסתדר בלעדיהן".

ועוד הוסיף: "פרסום ראשון של אמיר שואן: למרות האיומים לא לספק סחורה מחר, לצינור נודע כי דיפלומט תמשיך לספק סחורה במחירונים הישנים, לפחות בימים הקרובים. סדק משמעותי ראשון שעשוי להשאיר את יוניליוור לבד במערכה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האינפלציה ,ריבית רק בדרך למעלה, הדרך עוד ארוכה (ל"ת)
    בן 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור