כסף וצרכנות

הסופרמרקטים בדרך למלחמה? לרר מארגן חרם: "העם הפראייר בעולם"

המגיש כתב באינסטגרם שלו: "יאללה מלחמה" והסביר בווידאו: "ב-1.11 עומדת לקרות מלחמות עולם, בפעם הראשונה רשתות השיווק בצד שלנו, אנחנו צריכים להגיד שאין בעיה ושם לכם רשימה של המוצרים שתבינו כמה היא מיותרת, אנחנו חייבים לבוא לרשתות השיווק ולהגיד אנחנו איתכם, נמאס לנו להיות העם הכי פראייר בעולם"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הצינור מבעירה חרם חדש? בסטורי שעלה באינסטגרם של תכנית הלייט נייט של רשת 13, נכתב על הרצון של יוניליוור ודיפלומט לייקר את המוצרים הפופולריים שהן משווקות ברשתות הסופרמרקטים בישראל והדבר הוגדר כ'מלחמת עולם בסופרמרקטים'.
בסטורי כתבו מטעם התכניות, בצירוף השקופית ששתי ענקיות המזון מבקשות לייקר: "היבואניות הגדולות רוצות להעלות לנו מחירים ואם הרשתות לא יסכימו, הן מאיימות להפסיק להביא את המוצרים שלהן". כאשר בסטורי נוסף עלתה תמונה של שלט מתוך אושר עד שמסביר ללקוחות מדוע יוניליוור לא על המדפים.

בהודעה כתבה יוניליוור: "המותג המשווק את מותגי 'תלמה', 'קנור', 'בייגל בייגל' ועוד, ייקר את מוצריו ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת, החלטנו בשלב זה, להמנע מלהציגם למכירה. כולם מוכרים לך, אנחנו קונים בשבילך".
בהמשך הסטורי עלה גם גיא לרר, המגיש עצמו שכתב: "יאללה מלחמה" והסביר בווידאו: "ב-1.11 עומדת לקרות מלחמות עולם, בפעם הראשונה רשתות השיווק בצד שלנו, אנחנו צריכים להגיד שאין בעיה ושם לכם רשימה של המוצרים שתבינו כמה היא מיותרת, אנחנו חייבים לבוא לרשתות השיווק ולהגיד אנחנו איתכם, נמאס לנו להיות העם הכי פראייר בעולם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה