כסף וצרכנות

הסופרמרקטים נגד יוניליוור: אלו הרשתות שמסרבות להעלות מחירים

לאחר ההודעה של חברת הענק כי מחירי המוצרים שלה יעלו מה-1.11, שש הרשתות הגדולות בישראל, ביניהן רמי לוי, שופרסל, אושר עד, יוחננוף, מחסני השוק וגם ויקטורי מסרו: "לא נאשר את העלאת המחירים"
מערכת ice |  7
יוניליוור (צילום iStock)

ברשת 13 הוטלה אמש (שלישי) פצצה של ממש בשידור על ידי העיתונאי אמיר שואן, כאשר בפרסום ראשון בתכנית 'הצינור' עם גיא לרר, נחשף כי שש רשתות השיווק הגדולות בישראל השיבו במענה לפניית הצינור כי לא יאשרו את העלאת המחירים של יוניליוור כפי שדווח בימים האחרונים.

לרר כתב בטוויטר הפרטי שלו: "פרסום ראשון: ששת רשתות השיווק הגדולות במענה לפניית הצינור: לא נאשר את העלאת המחירים של יוניליוור" ותייג את שואן, כשהפרסום מיד גרף מאות לייקים ותגובות.
 

כזכור, חברת יוניליוור הודיעה כי החל מה-1.11 תייקר את מוצריה ב-10% עד 20%. הקרמבו, המוכר כמבשר את בוא הסתיו, הפעם יבשר את ההתייקרויות של החברה ומחיר יעלה כבר ב-2.10. 
בין המוצרים שיתייקרו יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס, קורנפלקס תלמה ואף מוצרי טיפוח והיגיינה כגון מוצרי דאב, פינוק ואקס. מהחברה נמסרה סיבת ההתייקרות – "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות – ובמיוחד במהלך השנה האחרונה – לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו".

בנוסף, בחברה ציינו כי "השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן, היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו".
 
אגב, רק סמוך לחצות חשף לרר את שמות הרשתות שסירבו והן: רמי לוי שיווק השקמה, שופרסל, ויקטורי, אושר עד שכבר החרימה לפני מספר שבועות את הרשת על מדפיה, מחסני השוק וגם רשת יוחננוף.

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כל הכבוד ! ביחד ננצח את החזירים
    אור 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסתדר מעולה בלי כל המוצרים שלהם.רק תוציאו את כל החזירים מישראל שילכו למדינות שמסתדרות עם חזירים ואוכלות אותם לדינר שלהם והם מוציאים לנו את האוכל מהפה של הילדים הקטנים . ביחד ננצח תיהיו חזקים ואל תתנו לזה לקרות.
    סגור
  • 6.
    סמנו את שמות היבואנים על המדף
    צרכנית קטנה ומטריפה 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה. אנחנו כבר נדע מה לעשות ומתי
    סגור
  • 5.
    שקר מוחלט
    פטריוט ישראלי 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הרשתות חרטטנים והכל מס שפתיים אני מנהל סחר של חברת מזון בינונית וכל היום עסוק מול קנייני הרשתות מהגדולות ועד הקטנות בעדכוני מחירים ומאשרים אם כי לא בקלות אך לא בקושי רב ואני יכול לומר לכם שישנם מוצרים מסויימים שהמחירים לגביהם עודכו רק השנה לפחות פעמיים אז אם לחברה בינונית הם אישרו עליית מחירים אז לחברות בסדר גודל של יוניליבר,אוסם,שטראוס,תנובה ועוד הם לא יאשרו? אחד עובד על השני כדי לעבוד על השלישי. בקיצור אחיזת עיניים
    סגור
  • 4.
    הצרכנים מתבקשים לפגוע בהם בהחרמה מלאה
    דוד 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מציע לרשתות להוריד את המוצרים של החברה הזו והציבור יבוא רק אל הסופרים שמקיימים את החרם נגד החברה המיותרת הזו.
    סגור
  • 3.
    חרם חרם חרם
    ישראלי ישראל 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו להחרים!!!!!רק ככה החזירים האלה יפסיקו!!!!!
    סגור
  • 2.
    מבקשים לפרסם את רשימת המוצרים שמתייקרת.
    ישראלי 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הצרכן הישראלי די חכם. מבקש לפרסם בכל הרשתות את המוצרים שהתייקרו. הציבור יחרים את המוצרים. הצרכן מכריז על חרם קניות מוצרים יקרים. אין סיבה שיוניליוור תהפוך לטייקון על גב הציבור.
    סגור
  • 1.
    חרם על יוניליוור ! (ל"ת)
    אסף 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור