קריירה ולימודים

מיכל הקטנה מבוהלת מהגירושים: "תקופה קשה, הכאב גדול בלילה"

כוכבת הילדים חשפה מול עוקביה באינסטגרם את רגשותיה בנוגע לפרידה הכואבת. "אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת זה לא סוד כולכם יודעים את זה, הכאב הוא מאוד מאוד גדול. במיוחד בלילה כשזה תוקף אותי, בכל נים בגוף שלי"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי שמיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן החליטו להיפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין, היה ברור שהתגובה שלה לכך תהיה קשה מאוד, כפי שקרה לה אמש (שלישי) בזמן ששיתפה את עוקביה באינסטגרם בלייב וידאו.
גם הפעם כוכבת הילדים חשפה מול עוקביה באינסטגרם את רגשותיה בנוגע לפרידה הכואבת. "אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת זה לא סוד כולכם יודעים את זה, הכאב הוא מאוד מאוד גדול. במיוחד בלילה כשזה תוקף אותי, בכל נים בגוף שלי".

יחד עם זאת היא שידרה אופטימיות וסיפרה למעריציה בהתרגשות: "במהלך היום אני בוחרת להיות בשמחה ולומר תודה גם על הכאב ולחבק אותו, גם כשזה לא נראה כרגע, ואני בטוחה שהכל לטובה. תודה שאתם שולחים לי מלא חיזוקים ואהבה".
 


רק לפני שבוע, בווידאו אחר שהעלתה, היא סיפרה: "רק כשהגוזלים שלי נרדמים, אני מרשה לעצמי להתפרק וזה כואב!!!", וגם צילמה אותם ישנים במיטתם כשהשיר של שירי מימון "אימא" מתנגן ברקע ואולי מזכיר לה את מצבה.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה