ויראלי

אחרי הפרידה מבעלה: מי שלח למיכל הקטנה פרחים?

בסוף השבוע האחרון זכתה למכתב מרגש מזוג חברים, שניסה להרים את אחרי המשבר הקשה שעברה בזוגיות: "למיכל האהובה, אנחנו יודעים שאת עוברת תקופה מאתגרת, ורוצים שתדעי שאנחנו פה בשבילך תמיד. תהיי חזקה, ותמשיכי להיות אימא לתפארת. אוהבים אותך מאוד, אור ורועי"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
בשבוע שעבר, מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן החליטו לפתור את המשבר בנישואין, כאשר החליטו להיפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין. הזוג כבר פרוד מספר חודשים והשמועות קיבלו תוקף עם לייב ריל שהעלתה כוכבת הילדים באינסטגרם שלה וענתה על השאלה הכי חשופה כשהיא משיבה לסיכום ההחלטה: "רק האהבה תנצח".
אבל יש מי שמנסה לעודד את מיכל. בסוף השבוע האחרון זכתה למכתב מרגש מזוג חברים שניסה להרים את אחרי המשבר הקשה שעברה בזוגיות: "למיכל האהובה, אנחנו יודעים שאת עוברת תקופה מאתגרת, ורוצים שתדעי שאנחנו פה בשבילך תמיד. תהיי חזקה, ותמשיכי להיות אימא לתפארת. אוהבים אותך מאוד, אור ורועי".

כוכבת הילדים סיפרה בסטורי שהעלתה: "טוב, חזרתי הביתה עם הילדים, קיבלתי את זר הפרחים המושלם הזה, אני אוהבת אתכם, תודה. באמת שברגעים כאלה מבינים מי באמת חבר אמת, בלי אינטרס, רק לחבק ולאהוב. תודה אור, אהוב שלי. אני כל כך אוהבת אתכם. ורועי, אתם באמת ההוכחה שיש אלוהים בשמיים. תודה, אני אוהבת אתכם, שבת שלום. איזה כיף לי".
כזכור, מיכל נשאלה הקטנה על ידי עוקביה איך מתמודדים עם משבר בנישואים והיא ענתה: "אני יכולה לשתף מהניסיון האישי שלי, גם אם מרגיש שהכל מתפרק ואנחנו הולכים אל הלא נודע, גם אם בלתי אפשרי לסבול, צריך לשמור על כבוד כשמדברים אחד עם השנייה. תמיד למצוא דקה או שתיים לקחת רגע ולנשום. לקחת ספייס, לשמור על עצמי עסוקה, בנוסף עזרה חיצונית היא לא בושה".
 
כמו כן היא אמרה לעוקביה: "בסוף אישה זאת אישה וכל מה שהיא צריכה זה אהבה ושיקשיבו לה וכל מה שגבר צריך זה לא לשלוט בו ולתת לו חופש, באני מאמין שלי , אהבה תמיד מנצחת הכל, במידה ושני הצדדים באמת אוהבים".
כזכור, בפרסום של פנאי פלוס, מקורב לבני הזוג טען כי "אם הם יחזרו זה יהיה נס". הדיווח הזה מגיע אחרי שכוכבת הילדים עלתה בשבוע שעבר ללייב באינסטגרם שלה ושם היא נשאלה הרבה על בעלה ניר ויצמן, איש העסקים המוכר ועל חיי הנישואים שלהם על רקע המשבר האחרון: "אני לא יודעת איפה ניר, לא יודעת. יש לו אינסטגרם, אתם מוזמנים לכתוב לו ולשאול אותו ותודיעי לי. אני לא יודעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה