ויראלי

מיכל הקטנה בדרך לריאליטי אחרי הפרידה מבעלה? "בעזרת השם"

חברת הפקות פנתה אל מיכל וייצמן כדי להפיק סדרה משפחתית בסגנון הרפאליס, משפחת קוקה, אחותי ג'קי ועוד שלל סדרות שמראות את הסיפור של משפחות מפורסמות בישראל. על פי הדיווח, טרם התקבלה תשובה סופית בנושא, אך בסטורי שלה השיבה מיכל לשאלה על הסדרה: "בעזרת השם"
מערכת ice |  5
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
האם בצל הפרידה שלה מבעלה ניר וייצמן? כוכבת הילדים מיכל הקטנה וששת ילדיה בדרך לככב בדוקו ריאליטי חדש המביא את הסיפור של משפחתם? על פי בידור טיים נראה שהאפשרות הזאת נשקלת בימים אלה.
חברת הפקות פנתה אל מיכל וייצמן כדי להפיק סדרה משפחתית בסגנון הרפאליס, משפחת קוקה, אחותי ג'קי ועוד שלל סדרות שמראות את הסיפור של משפחות מפורסמות בישראל. על פי הדיווח, טרם התקבלה תשובה סופית בנושא, אך בסטורי שלה השיבה מיכל לשאלה על הסדרה: "בעזרת השם".
 
עכשיו כבר כלום לא יוכל לחלץ את מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן מהמשבר בנישואין, כאשר החליטו להפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין. הזוג כבר פרוד מספר חודשים והשמועות קיבלו תוקף עם לייב ריל שהעלתה כוכבת הילדים באינסטגרם שלה וענתה על השאלה הכי חשופה כשהיא משיבה לסיכום ההחלטה: "רק האהבה תנצח".
כבר בלילה, מיכל נשאלה הקטנה על ידי עוקביה איך מתמודדים עם משבר בנישואים והיא ענתה: "אני יכולה לשתף מהניסיון האישי שלי, גם אם מרגיש שהכל מתפרק ואנחנו הולכים אל הלא נודע, גם אם בלתי אפשרי לסבול, צריך לשמור על כבוד כשמדברים אחד עם השנייה. תמיד למצוא דקה או שתיים לקחת רגע ולנשום. לקחת ספייס, לשמור על עצמי עסוקה, בנוסף עזרה חיצונית היא לא בושה".

כמו כן היא אמרה לעוקביה: "בסוף אישה זאת אישה וכל מה שהיא צריכה זה אהבה ושיקשיבו לה וכל מה שגבר צריך זה לא לשלוט בו ולתת לו חופש, באני מאמין שלי , אהבה תמיד מנצחת הכל, במידה ושני הצדדים באמת אוהבים".
כזכור, בפרסום של פנאי פלוס, מקורב לבני הזוג טען כי "אם הם יחזרו זה יהיה נס". הדיווח הזה מגיע אחרי שכוכבת הילדים עלתה בשבוע שעבר ללייב באינסטגרם שלה ושם היא נשאלה הרבה על בעלה ניר ויצמן, איש העסקים המוכר ועל חיי הנישואים שלהם על רקע המשבר האחרון: "אני לא יודעת איפה ניר, לא יודעת. יש לו אינסטגרם, אתם מוזמנים לכתוב לו ולשאול אותו ותודיעי לי. אני לא יודעת".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיכל אל תעשי זאת!
    נועה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק את וילדייך תפגעו מזה. מספיק הגירושים שנפלו עליהם. רדיפת הפירסום שלך מזיקה לך. תורידי כרגע פרופיל, לטובתך ולטובת יוצאי חלצייך
    סגור
  • 3.
    דפוקה..בבוקר מתגרשת בצהרים כבר מצטרפת לריאליטי
    אשה ריקנית כלומניקית 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק כסף בראש שלה. כלומניקית ריקנית. מאמינה לנאור ציון. כנראה יודעת להוציא מהכלים
    סגור
  • 2.
    אולי דיי??
    מירי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שחררי אותנו כבר איףף.. נמאסת
    סגור
  • ושתיקח את הג'ינג'ית המאוסה איתה... (ל"ת)
    חולות פרסום 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ??
    מימימ 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעזרת השם ניתפטר מי מנה ו יפה שעה אחד קודם איזה מקל מטטה עים חור
    סגור