ויראלי

מיכל הקטנה נפרדת סופית מבעלה? "יהיה נס אם יחזרו"

אחרי שאלות העוקבים לכוכבת הילדים וביתה יולי, שהעלו רמזים ברורים לגבי מצב הזוגיות, נראה שניר ויצמן ומיכל הקטנה מפרקים סופית את החבילה
מערכת ice |  5
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
נגמר סופית? אחרי חודשים של שמועות ורמיזות שללא משאירות מקום לדמיון, נראה שהקשר בין מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן עלה על כיוון אחד סופי - פרידה. כוכבת הילדים ואיש העסקים שהספיקו להביא יחד שישה ילדים פרודים כבר מספר חודשים.
לפי פרסום של פנאי פלוס, מקורב לבני הזוג טען כי "אם הם יחזרו זה יהיה נס". הדיווח הזה מגיע אחרי שכוכבת הילדים עלתה בשבוע שעבר ללייב באינסטגרם שלה ושם היא נשאלה הרבה על בעלה ניר ויצמן, איש העסקים המוכר ועל חיי הנישואים שלהם על רקע המשבר האחרון: "אני לא יודעת איפה ניר, לא יודעת. יש לו אינסטגרם, אתם מוזמנים לכתוב לו ולשאול אותו ותודיעי לי. אני לא יודעת".
באותו אופן, לפני כשבועיים בתם הבכורה יולי השיבה על שאלה דומה לעוקבים סקרנים בזמן שלא כל כך ברור מה המצב בין השניים, העוקבים שאלו אותה לגבי העובדה שאב המשפחה לא נוכח איתם בחופשות המשפחתיות.
יולי השיבה לאותו עוקב: "וואו כמה שאלות כאלה, שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי, אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה". לאחר מכן היא מחקה את הסטורי המדובר שלא כל כך השאיר מקום לספק.
רק לפני שנה השניים העניקו ראיון משותף לאתר מאקו, וממש הפגינו מתיחות מול המראיינת ליאור שלו, במה שנראה כמו ספק ראיון ספק טיפול זוגי.
בריאיון ל-YNET חשפה מיכל גם את התוכנית המפתיעה שלה להביא את הילדים הבאים, לאור העובדה שבעלה ניר ויצמן פחות משתף פעולה: "יש לי 18 עוברים מוקפאים. אני רוצה להמליץ לכל אישה באשר היא, ללכת ולהקפיא ביציות. אני הקפאתי כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי צעירים וטובים והרחם שלי מעולה, הכל תקין, המכונה עובדת".
"ככל ששניר לא רצה עד ילדים - אני עוד יותר רציתי", המשיכה ויצמן. "בסוף אמרתי לו 'אתה לא תחרוץ את גורלי, זה מה שאני רוצה וזה מה שיהיה'. עברתי הפלה, כל מיני עניינים כאלה. פתאום כשאני בביוץ ואני בלחץ ועכשיו צריך אז הוא פתאום לא בארץ ולא יכול. אז אמרתי לו 'תקשיב, אל תשחק איתי משחקים, תביא לי את הזרע שלך ואני אתמודד, תודה'. הלכתי למעבדה ועכשיו אני לא תלויה. אם אני אגיע לעשרה ילדים, זה כמו לזכות מקום ראשון באירוויזיון".
על המשברים עם הבעל אמרה מיכל: "ניר ואני יחד 25 שנים. כשהכרתי אותו הייתי בת 18, מלצרית, והיום אני בכלל 'מיכל הקטנה', דמות ציבורית. אתה מתקדם בחיים. שנינו עובדים בעבודה מאוד תובענית, קרייריסטים, שישה ילדים. המשבר האחרון שיצא, זה לא המשבר היחידי שהיה לנו. המשברים שלנו מגיעים רק מהמקום שאנחנו פותחים כל פעם פער. שנינו שוחרי שלום, אין אצלנו צרחות, זה לא שם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אהבה???
    אורית 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היתה אהבה לא היתה פרידה. גבר לא אמור להעלם תחשבי שוב.
    סגור
  • 4.
    בושה וחרפה שאלה הם גיבורי התרבות שלנו
    דני 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה שאלה הם גיבורי התרבות שלנו לאן הדרדרנו
    סגור
  • 3.
    נקווה לנס
    נתי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב"ה יחזרו ילמדו אחד את השני ויפיקו לקחים הסביבה והתיקשורת יפסיקו לחפור נכון הכל משמיים אבל יש ילדים אני מאמין שיש בניהם אהבה גדולה מקווה שתגיעו להבנה בהצלחה רק טוב ובשמחות
    סגור
  • 2.
    כל אחד שפוי
    גלי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד היה מתגרש מאחת כזאת שמכניסה את ל העולם לחיי המין שלה, לרחם שלה ולביציות שלה. משהו שרוט שזקוק לטיפול מיידי
    סגור
  • 1.
    מיכל לאן
    גיא רוזן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה אומללה עם עתיד רע.וזה מחיר הסלבס.לילה טוב לבעלך צעד נכון לכל הדעות
    סגור