ויראלי

מיכל הקטנה: "אני יכולה ללדת כל שעה, זה מהמם"

מיכל הקטנה חושפת שוב את הסודות בחייה האישיים: כמה ילדים היא רוצה, את הדרך המפתיעה להשיג אותם, וגם מה עומד מאחורי המשברים עם הבעל ניר?
מערכת ice |  4
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
לא הרבה אימהות זוכרות את חוויית הלידה כקלה ומאושרת, אבל בשביל מיכל ויצמן המוכרת יותר ככוכבת הילדים מיכל הקטנה, זו חוויה קלילה עד מעוררת קנאה.
בריאיון לבר זגה ב-ynet radio אומרת מיכל, אם לשישה ילדים, כי היא ממליצה לכולם להביא עשרה ילדים: "מלא ילדים, זה שמחה וזה כיף. אני יכולה כל שעה ללדת, זה מהמם ואני עברתי הכול בלידות. הייתי בסכנת חיים עם התאומים שלי, עברתי קיסרי חירום ואחרי חמישה ימים עליתי על הבמה".

בריאיון חושפת מיכל גם את הדרך המפתיעה שלה להביא את הילדים הבאים, לאור העובדה שבעלה ניר ויצמן פחות משתף פעולה: "יש לי 18 עוברים מוקפאים. אני רוצה להמליץ לכל אישה באשר היא, ללכת ולהקפיא ביציות. אני הקפאתי כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי צעירים וטובים והרחם שלי מעולה, הכול תקין, המכונה עובדת".
"ככל ששניר לא רצה עוד ילדים - אני עוד יותר רציתי", המשיכה ויצמן. "בסוף אמרתי לו 'אתה לא תחרוץ את גורלי, זה מה שאני רוצה וזה מה שיהיה'. עברתי הפלה, כל מיני עניינים כאלה. פתאום כשאני בביוץ ואני בלחץ ועכשיו צריך אז הוא פתאום לא בארץ ולא יכול. אז אמרתי לו 'תקשיב, אל תשחק איתי משחקים, תביא לי את הזרע שלך ואני אתמודד, תודה'. הלכתי למעבדה ועכשיו אני לא תלויה. אם אני אגיע לעשרה ילדים, זה כמו לזכות מקום ראשון באירוויזיון".
על המשברים עם הבעל אמרה מיכל: "ניר ואני יחד 25 שנים. כשהכרתי אותו הייתי בת 18, מלצרית, והיום אני בכלל 'מיכל הקטנה', דמות ציבורית. אתה מתקדם בחיים. שנינו עובדים בעבודה מאוד תובענית, קרייריסטים, שישה ילדים. המשבר האחרון שיצא, זה לא המשבר היחידי שהיה לנו. המשברים שלנו מגיעים רק מהמקום שאנחנו פותחים כל פעם פער. שנינו שוחרי שלום, אין אצלנו צרחות, זה לא שם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיכל קטנה
    ויקי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל הקטנה
    סגור
  • 3.
    ??
    מימי 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשי טובה לעם ישראל שלא יהיו בה יותר דבילים מי מה שילדת גם כך זה ? מספיק
    סגור
  • 2.
    המיכל הזו טעונת אישפוז
    פני 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חולת נפש דוחה
    סגור
  • 1.
    מחלת נפש, לא רק שלא מטופלת המדינה מעודדת (ל"ת)
    אלון 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור