טלוויזיה

מיכל הקטנה נחשפת: "זה מורכב, הזמן בורח בין האצבעות"

לכבוד יום האם כתבה כוכבת הילדים: "פתאום הילדים גדולים ומתפלאים לאן נעלמו כל השנים? ואני נזכרת ומזכירה לעצמי, ללא שפיטה שכל השנים חלמתי להיות אמא, ובכל יום מחדש אני צריכה להגיד תודה! כל יום מחדש אני מגשימה ולומדת תוך כדי תנועה את התפקיד המטורף הזה - להיות אמא"
מערכת ice |  1
מיכל הקטנה יום הולדת (צילום אינסטגרם)
עם שישה ילדים, מיכל ויצמן, שמוכרת יותר בשם הבמה שלה ככוכבת הילדים 'מיכל הקטנה', משתפת את העוקבים שלה ברשתות החברתיות לא פעם בחייה האישיים ובתחושות שלה, כפי שהיום (שני) היא עשתה.
מיכל כתבה: "מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי קודם כל להיות אמא. התרוצצתי בבית עם הבובות שלי, לכולן היו שמות, בניתי לי עולם בו טיפלתי בהן ויכולתי לדבר אליהן ולזכות בתואר הנכסף. עם השנים הבנתי שזה הרבה יותר מורכב מזה... וכמו כל חלום, עליי לעבוד קשה כדי להגשימו. חלמתי על משפחה גדולה! שולחן שישי מלא בכל טוב! הבנים תופסים את מקומם ומתווכחים מי ישב הכי קרוב לצלחת השניצלים, הנשים הקטנות שלי ואני מברכות על הנרות... חלום טהור ומתוק!".
עוד הוסיפה: "עם השנים הבנתי שלהיות אמא זו עבודה מחייבת, לפרנס, להאכיל, לחנך, לכבס, לתקתק -  ה כ ל עולה כסף ולפתע העבודה תופסת כל כך הרבה מקום. והזמן בורח בין האצבעות, פתאום הילדים גדולים ומתפלאים לאן נעלמו כל השנים? ואני נזכרת ומזכירה לעצמי, ללא שפיטה שכל השנים חלמתי להיות אמא, ובכל יום מחדש אני צריכה להגיד תודה! כל יום מחדש אני מגשימה ולומדת תוך כדי תנועה את התפקיד המטורף הזה - להיות אמא".
לסיום כתבה: "תודה הקדוש ברוך הוא על כל הניסים והנפלאות, על האומץ שהכנסת בי, על כל התובנות, על כל רגע בחיק ילדיי, הם המהות של חיי! רק תשמור לי עליהם אלוהיי ותשמור על כל ילדיי ישראל מאוחדים שישמעו בקול אמא, אמא כאן ואמא יודעת, אמא אדמה שומעת ואוהבת את כל הבריות. יום אם שמח לכל הלביאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא הזויה
    רות 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפרסמת את אורח חייה הראוותני ללא הפסק ובצורה בוטה, כל שני וחמישי צריכים לשמע על ״משברים״ בזוגיות, ״בעיות״ עם עצה, על נפש כואבת, גוף מתפרק.. זה די נמאס(בלשון המעטה...)
    סגור