השוק

מיכל הקטנה מתפרקת: מה גרם לכוכבת הילדים לפרוץ בבכי?

כוכבת הילדים מיכל הקטנה, נפרה מבנה הצעיר ריי לטובת נסיעת עסקים בת שבועיים במיאמי, בדיאלוג נוגע ללב: "אני אתגעגע אליך המון. תתקשר אליי כל יום? תשמור על ריף ועל אלי ועל נאיה"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה, העלתה אתמול (חמישי) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהן היא נפרדה מבנה הצעיר ריי, רגע לפני שהיא עוזבת אותו לטובת נסיעת עסקים בת שבועיים למיאמי שבארצות הברית.
תחילה, ויצמן העלתה סרטון לסטורי בו היא עם בנה הצעיר ריי, כשהוא ניגש להרכין את ראשו עליה: "בוא אליי לב שלי, חיים שלי. תתגעגע לאימא?", כשהוא משיב לה: "אימא, הבטחת לי, אבא אמר שאני יכול לבוא איתך". "נכון חיים שלי, אבל אין אפשרות", השיבה. "למה אני לא יכול לבוא?", התעצב ריי וזו ענתה: "אתה יודע שאני רוצה שתבוא יותר ממה שאתה רוצה לבוא, נכון?". "אימא, היום את הולכת?", ניסה לברר ריי. "עכשיו אני הולכת. אני נוסעת למיאמי, אחר כך לניו יורק. אני אתגעגע אליך המון. תתקשר אליי כל יום?", שאלה.
בסרטון נוסף שפרסמה הכוכבת, היא כבר התקשתה לעמוד בסיטואציה הקשה.  "אני אתקשר אלייך כל הזמן ואני אתגעגע אלייך", אמר לה ריי כאשר מיכל הקטנה השיבה כשהיא פורצת בבכי: "תשמור על ריף ועל אלי ועל נאיה (ילדיה הנוספים)? תצלם לי ותשלח לי כל יום תמונות?", שאלה. "כן. אני אוהב אותך", הוסיף הילד, כאשר מיכל הבטיחה: "אני אתקשר אליך כל יום, כל היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה