קריירה ולימודים

בתה של מיכל הקטנה חושפת: "יש לנו חילוקי דעות"

יולי ויצמן, בתה של מיכל הקטנה, נשאלה על טיב היחסים עם אמה וחשפה: "בכל קשר יש גם חילוקי דעות אבל בסוף היא אמא שלי והיא מעל הכל"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל ויצמן, אחת מכוכבות הילדים המצליחות ביותר בישראל הידועה בכינויה מיכל הקטנה, היא גם בנוסף לאשת קריירה מהעסוקות ביותר, אמא לשישה ילדים. אחת מילדיה של מיכל הקטנה היא יולי ויצמן, שהחליטה לחשוף את טיב היחסים בינה לבין אמה.
בסדרת שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה באינסטגרם, נשאלה ויצמן באחת השאלות: "מפריע לך שלפעמים קוראים לך הבת של?". ויצמן ממש לא הגיבה בפליאה: "חיכיתי שהשאלה הזאת תגיע", כתבה תחילה יולי ויצמן.
ויצמן המשיכה: "אני תמיד אהיה הבת של ואני גאה בזה כי אני הבת של בן אדם כל כך עוצמתי ונותן. שעשה את כל מה שהוא עשה בעשר אצבעות. אמא שלי. היא המלכה שלי וההשארה שלי", כשבתוך הסטורי יולי תייגה גם את אמא שלה מיכל.
בסטורי נוסף נשאלה יולי "איך אפשר להגיע לקשר כמו שלך ושל אמא שלך? אתן תמיד מסתדרות?", פה יולי חשפה שגם יש בעיות פה ושם: "אין כמו אמא בעולם! אני מעריצה אותה ואוהבת אותה יותר מכל דבר! בכל קשר יש גם חילוקי דעות אבל בסוף היא אמא שלי והיא מעל הכל. זכיתי בך אימוש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כבוד גדול ליהיות בת של אנאלפבטית ובתך לא של מיכל הקטנה והיא קטנה בכול המובנים לילמוד מי מנה איך הולכים ערומים ומשריצי ילדים כול בהמה יודעת
    סגור
  • 1.
    מה אתם מפרסמים אותה כשהיית ממש צעירה? (ל"ת)
    תמונה לא עדכנית. 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור