ויראלי

מיכל הקטנה מגיבה לראשונה: "סופגת שנים אלימות"

לאחר שכוכבת הילדים הושפלה בשל תמונה שלה בבגד ים, היא הגיבה: "לקרוא לי "אנורקסית?" שאנורקסיה זאת מחלה, הפרעת אכילה מאוד מאוד קשה. נשים ואנשים נאבקים במחלה ואף איבדו את חייהם. למזלי אין לי הפרעת אכילה, זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים בריא, שומרת על בריאות ואחראית על שישה ילדים"
מערכת ice |  9
מיכל ויצמן (צילום אינסטגרם/ מיכל הקטנה)
אורטל עמר וכוכבת הילדים מיכל הקטנה בילו בשבוע האחרון בחופשה משפחתית אחת גדולה ביוון עם הילדים והן נהנו מכל רגע. הן שיתפו לא מעט וידאו מהחופשה והצטלמו בבגדי ים בכל הזדמנות שהייתה להן. זו הייתה גם שעתם המכוערת של הטוקבקיסטים שכתבו דברים מעליבים ביותר נגד מיכל.
כוכבת הילדים העלתה סטורי בו כתבה: "זה נושא שמלווה אותי במשך שנים, אך ורק בגלל המראה החיצוני שלי החלטתי במקום להתעצבן ולקחת ללב, לראות בזה הזדמנות לעשות משהו טוב, נעים להכיר אני מיכל הקטנה, לא סתם קוראים לי ככה, תמיד הייתי קטנה, תמיד הייתי רזה, לא משנה עד כמה הפגנתי יכולות גבוהות בשיעורי ספורט וריקוד, שמרתי על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, תמיד שפטו את מבנה הגוף שלי, ושאלו למה אני לא אוכלת. חרצו את גורלי שלעולם לא אצליח להביא ילדים לעולם ובטח אין לי בכלל מחזור".
עוד כתבה: "התייאשתי מלנסות להוכיח לעולם מי אני ומה אני, למרות שהיו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה. בתור אדם ציבורי שסופג כבר שנים אלימות מילולית מאנשים זרים, לקרוא לי "אנורקסית?" שאנורקסיה זאת מחלה, הפרעת אכילה מאוד מאוד קשה. נשים ואנשים נאבקים במחלה ואף איבדו את חייהם. למזלי אין לי הפרעת אכילה, זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים בריא, שומרת על בריאות ואחראית על שישה ילדים. מאמינה שאהבה עצמית, זו הדרך היחידה לאהוב באמת ובתמים. מאחלת לכולם להתעסק בחיים של עצמם ולהפסיק לחרוץ גורלות ולשפוט".
"זו רק התמונה? או שהיא נראית ממש רזה?", "מיכל היקרה, את נראית בתקופה לא טובה, הרזון שלך נראה מאוד חולני, מאחלת לך בריאות", היו רק חלק מהתגובות הישירות והקשות שקיבלה מיכל וייצמן מצד עוקבים שמיהרו להביע דעה.

היו עוד שכבתו: "מיכל נראית ממש אנורקסית, זה ממש מפחיד ולא יפה בכלל", "מיכל נראית ממש אנורקסית, יואווו חלילה לא ממקום של שפיטה, יכול להיות שזה הגוף שלה, אני לא ממש מכירה אבל זה לא נראה טוב", "הכל בסדר עם מיכל? היא נראית ממש לא טוב".
עמר זעמה על התגובות החצופות נגד חברתה ומיהרה לתקוף: "אני אנסה לקצר, תגובות רעות על משקל גוף חייבות להפסק, תפסיקו להעיר לאנשים אם הם שמנים או רזים. אין לכם מושג איך זה משפיע על הצד השני, יש בפוסט הזה תגובות שאין להן מקום ברשת יותר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מאוד מוזר ש...
    רוני 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה מבנה הגוף שלה אז למה בסדרה רמת אביב ג' בפרק 146 בדקה 11:30 (חפשו ביוטיוב) היא מתהלכת שם בבגד ים והיא ממש לא שדופה? (אפילו מלאה) אז אחרי 6 לידות זה פתאום הפך להיות מבנה הגוף שלה? מאוד מוזר.
    סגור
  • 5.
    מיכל
    לולה 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים מי תוך קינאה היו רוצים ליהיות רזים מה את מייחסת אלהם
    סגור
  • 4.
    מיכל הקטנה
    אןר 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל מהממת רזה ויפה אמא מושלמת חרוצה ואוהבת דיי לקנאה!!!
    סגור
  • 3.
    קינאה
    נו נו נו 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לקרא בכלל תגובות של אנשים? ברור שזה מקינאה!!!
    סגור
  • 2.
    אנורקסית לא היתה נכנסת להריון. ברור שהיא רזה ובריאה
    גד 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נהדר לה. שתהנה.
    סגור
  • 1.
    מיכל ״הקטנה״
    תמר 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אם לא היית מפרסמת תמונות, וכל מה שאת חושבת, גם לא היו תגובות, זאת סיבה ותוצאה.
    סגור
  • שטויות
    אחת עם לב 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העולם מעחה תמונות, זכותה להעלות כמה תמונות שהיא רוצה - אין תירוץ לשפיטת אדם. תמיד מעירים לה על משהו, צרות עין.
    סגור
  • נכון,אבל זה עדיין לא מצדיק תגובות מרושעות
    1 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו כאלה
    סגור
  • בול
    ורד 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוצאת לי את המילים מהפה...
    סגור