ויראלי

מיכל הקטנה נשברת בדמעות: "מרשה לעצמי להתפרק, זה כואב"

בווידאו שהעלתה, כוכבת הילדים סיפרה: "רק כשהגוזלים שלי נרדמים, אני מרשה לעצמי להתפרק וזה כואב!!!", וגם צילמה אותם ישנים במיטתם כשהשיר של שירי מימון "אימא" מתנגן ברקע ואולי מזכיר לה את מצבה
מערכת ice |  10
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי שלפני קצת יותר משבוע, מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר וייצמן החליטו להיפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין, היה ברור שהתגובה האמיתית הראשונה שלה לכך תהיה קשה מאוד, כפי שקרה לה אמש (שבת) בזמן החופשה עם ילדיה בטורקיה.
בווידאו שהעלתה, היא סיפרה: "רק כשהגוזלים שלי נרדמים, אני מרשה לעצמי להתפרק וזה כואב!!!", וגם צילמה אותם ישנים במיטתם כשהשיר של שירי מימון "אימא" מתנגן ברקע ואולי מזכיר לה את מצבה.
רק בשישי האחרון, אמו של ניר, רייצ'ל ויצמן, אמנית בפני עצמה, סיפרה ל-TMI בהתייחסות ראשונה מה היא חושבת על הצעד שבחרו לעשות בנה וכלתה: "שניהם אהובים שלי, ואת שניהם אני מעריכה מאוד. כמובן שאני רוצה שלום בית, אך זה עניינם הפרטי בלבד".
 
כזכור, הזוג כבר פרוד מספר חודשים והשמועות קיבלו תוקף עם לייב ריל שהעלתה כוכבת הילדים באינסטגרם שלה וענתה על השאלה הכי חשופה כשהיא משיבה לסיכום ההחלטה: "רק האהבה תנצח". בשבת הקודמת, היא העלתה סטורי בה היה ניתן לראות את ויצמן עימה ועם הילדים. לא מעט עוקבים כבר פינטזו על קאמבק ושאלו את כוכבת הילדים אם יישרו את ההדורים. בסביבתה טוענים כי אין שום קאמבק, אבל הם ממשיכים להתראות למען הילדים: "אני וניר תמיד נשאר משפחה", הבהירה כוכבת הילדים.
אבל יש מי שמנסה לעודד את מיכל. בסוף השבוע שלא הודעת הפרידה, זכתה למכתב מרגש מזוג חברים שניסה להרים את אחרי המשבר הקשה שעברה בזוגיות: "למיכל האהובה, אנחנו יודעים שאת עוברת תקופה מאתגרת, ורוצים שתדעי שאנחנו פה בשבילך תמיד. תהיי חזקה, ותמשיכי להיות אימא לתפארת. אוהבים אותך מאוד, אור ורועי".

כוכבת הילדים סיפרה בסטורי שהעלתה: "טוב, חזרתי הביתה עם הילדים, קיבלתי את זר הפרחים המושלם הזה, אני אוהבת אתכם, תודה. באמת שברגעים כאלה מבינים מי באמת חבר אמת, בלי אינטרס, רק לחבק ולאהוב. תודה אור, אהוב שלי. אני כל כך אוהבת אתכם. ורועי, אתם באמת ההוכחה שיש אלוהים בשמיים. תודה, אני אוהבת אתכם, שבת שלום. איזה כיף לי".
כזכור, מיכל נשאלה הקטנה על ידי עוקביה איך מתמודדים עם משבר בנישואים והיא ענתה: "אני יכולה לשתף מהניסיון האישי שלי, גם אם מרגיש שהכל מתפרק ואנחנו הולכים אל הלא נודע, גם אם בלתי אפשרי לסבול, צריך לשמור על כבוד כשמדברים אחד עם השנייה. תמיד למצוא דקה או שתיים לקחת רגע ולנשום. לקחת ספייס, לשמור על עצמי עסוקה, בנוסף עזרה חיצונית היא לא בושה".
 
כמו כן היא אמרה לעוקביה: "בסוף אישה זאת אישה וכל מה שהיא צריכה זה אהבה ושיקשיבו לה וכל מה שגבר צריך זה לא לשלוט בו ולתת לו חופש, באני מאמין שלי , אהבה תמיד מנצחת הכל, במידה ושני הצדדים באמת אוהבים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אישה מאוסה (ל"ת)
    יעל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    את כמו ילדה קטנה כל היום בוכה את מחליפה את גקי אזולאי? (ל"ת)
    ימימה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    אוף כמה צומי הקטנה הזאת דורשת (ל"ת)
    סמואל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    תמשיכי כבר
    שני 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    את כל הזמן באה ממקום של מסכנות ויהיה טוב תני גז גם את ושחררי ממנו
    סגור
  • 6.
    מיכל הקטנטונת
    אלין 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    די חפרת מספיק, היום כל זוג שלישי מתגרש, אז לצערך גם את נכנסת לסטיסטיקה, לפחות את יוצאת עם כסף יש מליוני נשים שיוצאות בלי כלום
    סגור
  • 5.
    סקסית מיכל (ל"ת)
    שקד 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    משפחה מופלאה תהנו ותהנו, אוהבים אותכם
    הילה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את מקסימה,בהצלחה ענקית לך ולילדים
    סגור
  • 3.
    שמועה
    פפו 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצעת שידוך שלגיה ושבעת הגמדים
    סגור
  • 2.
    מיכל הקטנה
    שרונה אילן 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשרה
    סגור
  • 1.
    זה בגנים
    ללל 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם האבא מני התגרש .אז גם בנו מה קרה?
    סגור