קריירה ולימודים

אייל גולן מושפל והופעתו תבוטל? "סביבתו נגועה בניצול מיני"

שדולת הנשים ליו״ר התאחדות הסטודנטים באוניברסיטת אריאל: "בטלו את הופעתו של אייל גולן שתוכננה ליום הסטודנט. יש לכם תפקיד בהצבת רף ערכי לסטודנטים/יות שאתם מייצגים"
מערכת ice |  2
שדולת הנשים פנתה במכתב דחוף לדידי אביגד, יו״ר אגודת הסטודנטים וסטודנטיות באריאל, בקריאה לבטל את הופעתו של אייל גולן שהוזמן להופיע ביום הסטודנט באריאל, אך זכתה לשורה של התנגדויות.
במכתב הן כתבו ליו"ר האגודה: ״אנו קוראות לך לבטל את הופעתו של אייל גולן ביום הסטודנט. לא ראוי שאדם, שיש נגדו טענות חמורות להתנהגות מינית פוגענית בקטינות, יופיע באירוע של מוסד אקדמי מוכר בישראל. מצופה מאגודת הסטודנטים והסטודנטיות להציב רף ערכי בסיסי באשר לאמנים ואמניות אותם היא מביאה להופיע".  

עוד נמסר: "העדויות שנשמעו בתחקירם של אורלי וילנאי וגיא מרוז, מפי שלוש הנערות שהיו המתלוננות בתיק (לפחות אחת מהן קטינה), עולה חשד כי לא רק ביטון הוא שביצע את העבירות אלא כי אף גולן עצמו היה שותף למעשים ודרש מהנערות שביקשו את קרבתו לבצע מעשים מיניים בחבריו (ובלשונו "לפנק" אותם). הנערות אף שיתפו במניעים שבגינם לא סיפרו על חלק מהמעשים בעת שהחקירה התנהלה, על הבושה ועל הפחד שחשו ועל כך שחשבו בשעתו כי עליהן 'לגונן' על גולן".
לסיום הוסבר: "תיק זה עודנו מתנהל. ישנו טעם כבד לפגם בכך שאדם כמו גולן יופיע מול מאות סטודנטים וסטודנטיות, ויהיה במעמד כזה. זהו אדם ששורת צעירות מעידות כי התנהג כלפיהן בצורה מבזה שפגעה בנפשן ובכבודן פגיעה קשה ועמוקה ומי שסביבתו הקרובה ביותר הייתה נגועה בניצול מיני חמור ופלילי. יש הרבה מאוד זמרים וזמרות ראויים וראויות, אנחנו קוראות לך להורות על ביטול ההופעה ומציאת זמרת או זמר אחרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המון שטויות ושקרים אין שום הוכחה או עובדה (ל"ת)
    טל 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמו ה BDS הקבוצה הזאת מציקה פעם בשנה בכל אזכור קטן
    אילן לוי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קבוצה קטנה ומציקה בדיוק כמו הbds שמציקה לזמרים ולהקות שרוצות להופיע בארץ.אולי שילכו פעם אחת למילון ויקראו מה זה "זכאי מחוסר אשמה" חקרו את זה 15 שוטרים ופרקליטות והתברר שהכל נקמה אישית ואין פליליות. אבל הקבוצה הזאת הורסת למאות אלפים שמחכה רק לשמוע את אייל גולן שר. אם יש מישהו חכמולוג שלא הבין עדיין- לך תקרא את הערך חוסר אשמההההההה
    סגור