תרבות ופנאי

מחאה באוניברסיטת אריאל בעקבות ההופעה הצפויה של אייל גולן

34 אנשי סגל חתמו על עצומה נגד הגעתו של אייל גולן אל "יום הסטודנט" שאגודת הסטודנטים של האוניברסיטה מקיימת בקרוב. נוסף אליהם, גם מספר רב של סטודנטים באוניברסיטה מוחים
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
סערת פרשת "משחקי חברה" לא דועכת: 34 מרצים ומרצות מאוניברסיטת אריאל חתמו על עצומה נגד ההופעה המתוכננת של אייל גולן. במכתב ששיגר סגל האוניברסיטה והובא על ידי "ישראל היום" נכתב: "היום הובא לידיעתנו, דרך פרסום אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, כי הזמר איל גולן מיועד להופיע באוניברסיטה ביום הסטודנט הקרוב. אנו רוצים ורוצות להביע את מחאתנו הברורה נגד הופעתו".
נוסף לסגל ההוראה באוניברסיטה שהחליט למחות על הגעתו של גולן, גם מספר לא קטן בכלל של סטודנטים מהאוניברסיטה מתנגדים להגעתו של גולן אל ההופעה. "יש נגדו חקירה פתוחה בגין עבירות מין. איזו אמירה זו מצדכם, אתם תומכים? תחשבו שוב ומהר", כך נכתב בתגובה לפוסט מטעם אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה שפרסם את הגעת הזמר. 
סטודנטית נוספת שזעמה על הגעת הזמר כתבה: "כאילו אף אחד מהאגודה לא עצר ואמר "היי זה בחירה ממש מטומטמת? היה לכם יותר חשוב להביא את השונא נשים, שרק השם שלו מהווה טריגר לנשים רבות במקום להביא מישהו.י שלא פגעו בנשים?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה