קריירה ולימודים

עדן חסון בחשיפה מפתיעה: לאן הוא נעלם בתקופה האחרונה?

עדן חסון, שנעלם בתקופה האחרונה מהרשתות החברתיות, ערך סדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלו באינסטגרם וחשף את הסיבה לפיה הוא נעלם לחלוטין בתקופה האחרונה
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
עדן חסון, שנעלם בתקופה האחרונה מהרשתות החברתיות, ערך אתמול (שבת) סדרת שאלות תשובות עם העוקבים שלו באינסטגרם, והסביר להם מדוע הוא החליט לקחת צעד אחורה מהרשתות החברתיות בשבועות האחרונים.
אחת העוקבות שהסתקרנה שאלה: "לא יודעת אם עוד מזהים, אבל מרגיש שלאחרונה אתה פחות פעיל פה מבעבר. מה הסיבה, אם אפשר לשאול?". חסון הגיב: "אני יכול להבין למה את מתכוונת. בתחילת הדרך יש צימאון גדול ורצון עז שיקשיבו לך, אז אתה משקיע את כל כולך כדי לקבל תשומת לב - מה שגרם לי להזניח כל כך הרבה צדדים חשובים בחיי לטובת הקריירה", שיתף חסון.
חסון המשיך: "החסך מתמלא, ואתה מתחיל לפעול ממקום 'בריא' ולא ממקום תלותי. בתקופה האחרונה אני משתדל לצמצם זמן מסך, משתדל להיות קשוב לחיים האמיתיים בחוץ. לצרכים האמיתיים שלי, משקיע באהבה, משקיע במשפחה, בחברים, בבריאות, בונה בית חדש".
"אתה מרגיש שהגשמת את כל החלומות שלך?", שאלו הגולשים את חסון שהגיב: "חלומות הם דבר שמתעדכן. כשחלום אחד מוגשם, צץ לו חלום חדש. אדם שהגשים את כל החלומות שלו וכיסה את כל החסכים שלו, הוא אדם ללא מוטיבציה. הגשמתי המון חלומות ויש לי עוד המון חלומות להגשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה