קריירה ולימודים

דרמה בפסטיגל: מדוע השחקנית ירדה מהבמה בתחילת המופע?

יעל אלקנה, שמשתתפת בימים אלו בפסטיגל, הדאיגה את המעריצים כאשר ירדה מהבמה בתחילת המופע. הסיבה: אלקנה לא הרגישה טוב ולכן נאלצה להפסיק להופיע, אך מאוחר יותר חזרה
מערכת ice | 
פסטיגל על פסטיגל (צילום יוטיוב)
יעל אלקנה, השחקנית והדוגמנית הישראלית, שמשתתפת בימים אלו בפסטיגל, הדאיגה את המעריצים אחרי שבתחילת המופע שנערך אתמול (שבת) היא ירדה מהבמה ולא חזקה יותר למופע.
"בערב טוב עם גיא פינס" פורסם כי מעריצים מודאגים שלחו להם הודעות, לפיהם נטען כי "אני בפסטיגל וכולם ניחמו את יעל אלקנה ופתום היא ירדה מהבמה ממש בתחילת המופע. יודעים מה קרה לה?". בגיא פינס הגיבו לאותן הודעות וסיפרו כי לאחר בדיקה, נודע כי יעל לא חשה בטוב ולכן ירדה מהבמה, אך לאחר מכן היא שבה למופע.
כזכור, לאחרונה פורסם בתוכנית חיסכון בקשת 12 כי למרות הפיקוח שהבטיחו בעיריית תל אביב למחירי המזון באולם,  כתבת שנשלחה עם מצלמה נסתרת לפסטיגל גילתה שבקבוק מים יעלה 12 שקלים לעומת שישה שקלים שהובטחו. נקניקיה בלחמנייה תעלה לכם 30 שקלים - סכום שהוא יותר מכפול מהסכום המפוקח.
התגובה הרשמית שהתקבלה בתכנית הייתה: "אין יסוד לטענה כי המחירון המפוקח מוסתר, והוא מצוי בכל אחד מהמזנונים כך שהצרכן בוחר מה לרכוש". המתחם בו מופק הפסטיגל, אקספו, מסר שיבדוק את הטענות שהוצגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה