קריירה ולימודים
גל פיטורים בחברת השיווק הישראלית: עשרות עובדים בדרך הביתה
חברת השיווק הדיגיטלי הישראלית סקאי, יצא בגל פיטורים במסגרת נפרדה מ-15% מכוח האדם שלה בישראל ובחו”ל. לטענת החברה, המהלך בוצע לצורך שיפור רווחיות והמשך עבודה עצמאית ללא מימון חיצוני
חברת סקאי (Skai), המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, יצאה בגל פיטורים במסגרתה שלחה 80 עובדים, כ-15% מכוח האדם שלה הביתה. כמחצית מהמשרות שיקוצצו נמצאות בישראל, והיתר במשרדים הבינלאומיים של החברה. לפני גל הפיטורים הנוכחי החברה העסיקה כ-560 עובדים.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה באתר "דה מרקר", נכתב כי הפיטורים הם חלק מתהליך מיקוד עסקי שנועד לשפר את הרווחיות שלה. החברה, שפועלת בתחום השיווק הדיגיטלי מאז הקמתה ב-2006, מתמודדת עם אתגרים בשוק התחרותי שבו היא פועלת, אך ממשיכה לפעול באופן עצמאי ללא הסתמכות על מימון חיצוני.
סקאי, שנודעה בעבר בשם קנשו (Kenshoo), הוקמה על ידי יואב יזהר-פרטו, המשמש כיום כמנכ”ל החברה, יחד עם ניר כהן ואלון שיפר. החברה גייסה כ-50 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בעשור הקודם, כולל הקרנות סקויה וקומרה. עם זאת, בשנים האחרונות היא ניהלה את פעילותה ללא גיוסי הון נוספים.
החברה מספקת למותגים וסוכנויות פרסום כלים מתקדמים לתכנון וניהול קמפיינים שיווקיים, הכוללים הקצאת תקציבים, מדידה וניתוח ביצועים. בשנת 2020 רכשה סקאי את הסטארט-אפ הישראלי סינגלס אנליטיקס, אך מאז ביצעה מספר סבבי פיטורים. ב-2022 פיטרה החברה כ-30 עובדים, וב-2023 פוטרו עשרות נוספים.
עוד ב-
הפיטורים הנוכחיים מהווים חלק מתהליך ארוך של התייעלות עסקית, שמטרתו לשמר את מעמדה של סקאי בשוק השיווק הדיגיטלי ולחזק את היכולת שלה להישאר תחרותית בתנאי שוק משתנים. גורמים בחברה הדגישו כי המהלך נעשה מתוך ראייה ארוכת טווח, במטרה להמשיך ולהוביל בתחום שבו היא פועלת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה