השוק

30 עובדי Skai (לשעבר קנשו) מצטרפים למעגל מפוטרי ההייטק

חברת השיווק הודיעה על מהלך התייעלות, במסגרתו תיפרד מעשרות עובדים במטה שלה בנתניה. החברה מסרה כי המהלך נועד "להבטיח את המסך הצלחתה על מנת לשמור על רווחיות ותחרותיות"

יאיר מור |  1
פיטורים (צילום shutterstock)
חברת השיווק הישראלית Skai, שעד לפני שנה וחודש נקראה Kenshoo, הודיעה היום (רביעי) על פיטורי 30 עובדים מתוך כ-700 שהעסיקה, המהווים כ-4.3% מכוח העבודה שלה, כך לפי דיווח בכלכליסט.
החברה נוסדה ב-2006 על ידי יואב יזהר-פרטו, המשמש כמנכ"ל; ניר כהן, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיה; ואלון שפר, המשמש כסמנכ"ל אסטרטגיה. היא מספקת כלי בינה מלאכותית לניתוח שוק עבור חברות במטרה לייעל תכנון מהלכים שיווקיים. החברה גייסה יותר מ-50 מיליון דולר ב-7 סבבי גיוס, שהמשקיעים הבולטים בהם היו סקויה קפיטל ו- Arts Alliance Ventures.
לפי הדיווח, רוב המפוטרים יהיו במטה החברה בנתניה, שהגיע אליה כאשר רכשה את חברת סיגנלס בדצמבר 2020. בעת הרכישה העסיקה סיגנלס כ-80 עובדים. משרדי החברה האחרים, הנמצאים בתל אביב, מודיעין, אוסטרליה, הונג קונג, סינגפור, גרמניה, ארה"ב, מקסיקו וברזיל אינם המיקוד של הקיצוץ הזה.
החברה מסרה כי "נוכח המצב בשווקים וההאטה הכלכלית בשוק העולמי, נאלצה החברה לבצע מהלך התייעלות רוחבי, מתוך אחריות שתבטיח את המשך הצלחתה על מנת לשמור על רווחיות ותחרותיות. צעד זה נעשה בלב כבד, והחברה עושה את מירב המאמצים למזער את הפגיעה בעובדים".
סקיי מצטרפת ל-51 חברות אחרות שפיטרו קרוב ל-3,100 עובדים מאז אפריל, כך לפי אתר לסטארטאפ, העוקב אחר גל הקיצוצים בהייטק הישראלי. רק השבוע התבשרנו על פיטורי מאות עובדים בחברות סולוטו ו-Aid Genomics ביום ראשון ובפייבר ואאוטבריין אתמול (שלישי).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפתרון למפוטרי הייטק
    ישראל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אתם בחל"ת או מפוטרים בגלל קיצוצים, אולי זה הזמן לשינוי תעסוקתי אך אינכם בטוחים באיזה תחום. בשביל זה אנחנו כאן עם הקורסים שיעזרו לכם לחזור למעגל העבודה. חפשו בגוגל: "קורסים מעניינים בעולם הסייבר"
    סגור