קריירה ולימודים

ביטוח לאומי סוגר פעילות: אלו הסניפים שפעילותם תוגבל

הסניפים המדוברים בהם לא ייערכו ועדות רפואיות לאור המצב הרגיש בצפון הם חיפה, במרכז מומחים (חיפה), נהריה, עכו, טבריה, עפולה, נצרת, נוף הגליל, כרמיאל וקריות. "אל דאגה - לוועדות שבוטלו היום תינתן עדיפות בקביעת מועד חדש. כמו כן, בהמשך ניידע במידת הצורך על ועדות בצ׳אט לטובת שמירה על ביטחון האזרחים"
מערכת ice |  2
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
בעקבות המצב הבטחוני המתוח בצפון והחשש להמשך ההסלמה מול חיזבאללה בגבול לבנון, ביטוח לאומי הודיע הבוקר (ראשון) כי כלל הוועדות הרפואיות לא יתקיימו היום (25/8/24) בשורה של סניפים הקרובים לגבול הצפון.
הסניפים המדוברים הם חיפה, במרכז מומחים (חיפה), נהריה, עכו, טבריה, עפולה, נצרת, נוף הגליל, כרמיאל וקריות. "אל דאגה - לוועדות שבוטלו היום תינתן עדיפות בקביעת מועד חדש. כמו כן, בהמשך ניידע במידת הצורך על ועדות בצ׳אט לטובת שמירה על ביטחון האזרחים". 

כמו כן הבהירו בביטוח לאומי לטובת מבקשי השירות: "המשיכו לעקוב אחרי ערוצי התקשורת של הביטוח הלאומי - שם נמשיך לעדכן באופן שוטף, מאחלים ימים שקטים וטובים יותר ולהצלחת כוחותינו".
נרשם גם עדכון קבלת קהל בלשכות מינהל האוכלוסין: "לאור המצב הבטחוני, להלן יחידות רשות האוכלוסין שהיו אמורות להיפתח הבוקר, ולאור הנחיות פיקוד העורף לא תיפתחנה לקהל: עכו, נוף הגליל, סח׳נין וכן גם דיר אל אסד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מענין שתמיד הביטוח הלאומי ראשון סוגר דלתותיו ואחרון פות (ל"ת)
    יעל 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ביזון
    גבר 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה לא עובדים משרדי הממשלה עם עברו לעבוד 5 ימים ביזון ביזיון
    סגור